2014. március 19., szerda

Ilyenkor...

Mikor az ember beteg, vagy valami lelki baja van, akkor tudja meg igazán az ember, kik is állnak mellette.
Először a szűk család. Van, aki jön egyből teával, jó szóval, ki csak mondja..hogy ő jönne.., kinek szólsz, és csinálja, ki csak rád néz, tudod várja, hogy jobban légy. És van, aki hozza a teát, ha látja más is őt, elrontva a teát amit annyira szeretsz. Majd többet nem kérdez felőled, mert maga fontosabb....
Csak egy nátha, semmi több, még ma is idehúzott a kanapéra..de egy csacsogó háromévestől, itt nem lehet pihenni, mert ha lehunyod a szemed, mondja, anya ne aludj..:-) Ó, azt, hogy is kell, nappal??:-)))) Üres hűtőt fel kell tölteni, a mosógépet is...vasalni...MAJD! De ma sok segítséget kaptam, szóban a nagyszájú kamasztól...nem baj, azért sem bosszankodom, foglalkozom azokkal, akik velem is foglalkoznak. Van az a pont, mikor már nem érdekel a dolog. Mert itt vannak még hárman, kell nekik az energia, nem pazarlom arra, aki nem érdemli meg. Nem így terveztem, soha nem gondoltam volna...de nem is kell erre több betűt szánni!

Holnapra igenis jobban leszek!!! Mert ennek kell lennie...:-)

28 megjegyzés:

  1. Sajnálom, és remélem, tényleg honlapra jobban leszel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jobban vagyok, köszi, de remélem így is marad!

      Törlés
  2. Jobbulást! Aszittem csak az én kölkeim borulnak ki ha lehunyom egy percre a szemem! :D A Norina rendesen hsiztit kap :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Odaáll mellém, és kiabál, édesztőőőőőőőőő, kukujikúúúúúúúúúúúúúú...:-)))

      Törlés
  3. Jobbulást!
    Nagyon sokszor - éppen most is - ugyanezt érzem én is, mármint, hogy csak akkor vagyok fontos, ha vmi kell, baj van, és lelkizni kéne stb., de hogy velem mi van, az nem fontos. Értelek :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Évek óta nem volt ilyen, de már látom kire fogok számítani...
      Neked meg egy nagy ölelés..((()))

      Törlés
  4. Jó pihenést és ne aggódj, holnap tök jó idő lesz, meggyógyulsz tőle.

    VálaszTörlés
  5. Jobbulást és sok segítséget kívánok! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bevallom, nehezen tűröm a segítséget, szeretem én csinálni a dolgaimat, de van mikor nem megy..Köszi!:-)

      Törlés
  6. Gyógyulj meg mihamarabb! Puszi <3

    VálaszTörlés
  7. szerintem MÁR JOBBAN IS VAGY!!!!!

    aranyos, amit írtál, és annyira igaz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katalin, üdvözöllek nálam!:-)
      Jobban vagyok, köszi...

      Törlés
  8. Anikó ezzel a mosolyt arcodra csaló kis mondókával kívánok minnél előbbi teljes felgyógyulást!))))

    "Kígyómáj és medvefarok, múljon el az összes bajod!
    Nyusziláb és békaháj, a betegség odébbáll!")))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elmondtam magamban többször..sokkal jobb!:-)))) És mosolygok, igazad van!:-)))

      Törlés
  9. Mielőbbi gyógyulást kívánok !

    VálaszTörlés
  10. Biztosan jobban vagy már, de azt is gondolom, hogy a leírtakban sok az igazság és nem baj ha néha szembesülünk vele, csak fájdalmas, a nagyszájú kamasz pedig majd kinövi a hatalmas egóját, csak most neki sem annyira könnyű.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagyok hajlandó mindig a kamasz szemszögéből nézni a dolgokat...PONT! Mert már komolyan, idegbajt kapok az állandó lelkiismeret furdalástól. Ilyen, azt kész! Meg kell tanulnom így élni...de nem tudok mosolyogni neki! ENNYI!
      És ez annyira nyomja a lelkemet, leírnám, de akkor már nem érzem úgy, néha olyanokat gondolok...aztán azt hiszem, rendbe van...pedig nagyon nehéz, így élni...

      Törlés
    2. Akár én is írhattam volna ezt...annyira bánt,hogy az enyém is ilyen,mert ez az én hibám,hogy ilyen,én rontottam el a nevelését(pedig azt hittem de jól csinálom...).Vagy nem??

      Törlés
    3. Én olyan két három évvel ezelőttig, azt hittem minden rendben van..aztán tessék. Én hiszem nem csináltam rosszul, hiszen vannak itt hárman, akikkel ugyanúgy, és teljesen más mégis.. Úgy fája a szívem, mert lehetne másképp is..nagyon. Napok óta nem szólunk egymáshoz, nem érdekli, fent van a szobájába, néha visz fel ennivalót, ennyi..ha éppen itthon van!:-(((((

      Törlés
  11. Jobbulást neked, próbálj azért feküdni, a munkák úgyis megvárnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma már nem fekszem, de remélem átmelegít a napocska...
      A munka megvár, látnád a ruháskosarat..:-)
      Köszönöm!!!

      Törlés
  12. Pihengessél amennyit csak tudsz, biztos hamarosan jobban leszel :) Sok-sok tea!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, csak a teát ne emlegesd..:-))) Herotom van tőle..

      Törlés
  13. Jobbulàst !!
    Mind a 3 tesòm beteg nekem is. Csak én nem. :) !
    A bàtyàm többet hisztizik, hogy ez fàj az fàj, mint a 2 kistesònk !
    A kemény férfi ember ! :D :D

    Lili :)

    VálaszTörlés