2014. március 9., vasárnap

Mit is írjak...hmm...???

Úgy írnék sok mindent! De legjobban csak beszélnék...beszélnék...Neked, Nektek...

Nyúlok a billentyűhöz, majd vissza...majd megint, és vissza...
Pedig nincs rossz kedvem, csak valahogy olyan hülye érzésem van. "Minekírjammegolyankissemmiségek...."

Így megyek, mert már ügyeletben vagyok,:-valaki kapcsolja fel a lámpát, valaki adjon vizet...
Tehát VALAKI vagyok!:-)))))

Megyek bepácolom a csülköt, mustáros, mézes páccal, este kellett volna, de lusta voltam. Hagymakrém leves lesz még. Süti van tegnapról,bocisüti, de csak azért, mert Mesi lovagja beállított, egy nagy tál cukisütivel, ami finom is volt. Isler, na annak úgyis nehezen állok neki, így jólesett.:-)
Igen Mesi lovagja...(anyós szemmel pont ilyet képzelek el Mesi mellé..., de hát nem sok beleszólásom van;-) Ez is nagyon furcsa...mármint mikor eljut a gyereked egy olyan élet szakaszba, ahol már kettőt kell hátralépned...és csak figyelni..)

Ahhoz képest csak sikerült leírnom valamit...:-)
Napsütéses szép vasárnapot!!!! Töltődjetek!!!! Én ma idén is elkezdtem, a magányos horgászfeleség életemet!:-))))))))

6 megjegyzés:

  1. Szia Anikó!

    Erről a magányos horgászfeleség életről én is tudnék mesélni :)))), úgyhogy együttérzek, sőt teljesen egy cipőben járunk, mert én is "ügyelek" folyamatosan :))),.. Puszillak :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Vivi! Édesek vagytok a képen, jó "látni" benneteket.:-) Nem baj, ilyen a mi életünk, a halat meg szeretjük..:-))))

      Törlés
  2. Anikó, de legalább vagy valaki, ez jó:) Én csak azért nem vagyok magányos horgászfeleség jelenleg, mert a párom hát műtétre vár és nem tud csinálni semmit, különben én is itt lógatnám a lábam magányosan:) De erre van egy megoldás, az, hogy ti is mentek, én nem tudok horgászni, még a botomat sem tudom felszerelni, de szoktam menni én is néha, akkor úgy teszek egy darabig, mintha horgásznék. Aztán sétálok, fotózok, etetem a csapatot, stb. Lehet, hogy Csenge is élvezné, kapna egy kis csajos horgászbotot, az én lányomnak van egy pink és mindig ő fogja a legtöbb halat:) Szép délutánt:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sokszor mentem én is a fiúkkal, imádtam ülni mellettük és SEMMIT sem csinálni..na pár éve nem lehet csak ülni..:-) De azért idén majd nagyobb pecákra már mi is megyünk, és Csenge is kért botot!:-D

      Törlés
  3. Én nem bánom ha horgászni mennek a a fiúk, előtte úgyis mindig van valami nagy munka a kertben nekik, most metszettek két nap is, de horgászni nem jutottak még el. Ha azonban mennek, az azt jelenti, hogy szép az idő és azt már nagyon várom :) Itt is hagymaleves volt és rántott hús, krumplipüré, süti nem, de volt egy csomó csoki nőnapról- túró azonban van, lehet, hogy holnap csinálok boci szeletet...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rövid peca volt, épp csak beógatták a botokat..:-) Én sem bánom, tudom ott jól érzik magukat.
      De jó, akkor hasonló ebédünk volt!

      Törlés