2014. március 28., péntek

hajajaj...;-)

Barát témához még annyit, hogy az is fáj, hogy én sem vagyok barátja senkinek...értitek ugye????

Szép meleg nap van ma, bár végig izgultam az utat míg, elmentem ügyet intézni, meg bevásárolni, igen az akkumulátor még mindig...nem ússzuk meg, ki kell cserélni.:-(
Hazasiettem főztem az itthon maradt fiúknak gyorsan paradicsomlevest és krumplis tésztát, friss salátával. És látom a sorsomat nyárra...unalom...kekeckedés, beszólogatás egymásnak, erőfitogtatás, hangoskodás, még a pofon is elcsattant (nem az én részemről), jaj, nekem....


Gyorsan főzök egy kávét, és eszek a kekszből hozzá...kell a pozitív energia.:-)))

ui.: azután volt együtt focilabda felfújás, vihogás közben...ennyit a testvéri harcról és az összetartásról...:-DDDD

12 megjegyzés:

  1. Az aksihoz.
    Lassan egy éve már hogy kis híján új aksit vettem. Töltöttem egy napot, használtam egy hetet. Na, mondok ennek annyi. Elmentem egy akkumulátorokra szakosodott műhelybe, ahol a szaki azzal kezdte, hogy kimérte az aksit, majd kifaggatott. Utána közölte, hogy ezekkel a manapság használatos csepptöltőkkel nem elég 24 óra töltés, tegyem fel három napra és menjek vissza, újra kiméri. Profi! Nem kellett újat vennem! Kissé meglepett, mert neki jövedelmezőbb lett volna ha rábeszél egy újra plusz nála marad a régi. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. MJ köszi, de annyit nem bír ki, hogy töltöm áll, egy napot, és nem indul..:-((( 2010-bne vettük a zafit, 4 éve pont, és ki tudja mióta volt benne az aksi..Lehet nekem is töltenem kellene ennyit? De ha kiveszem a kocsiból nem megy a sarura rá a töltö csipesze..:-( Régen vettem a töltőt, a szuzihoz még...nem tudom, de lever a víz, hogy elindulok nagy nehezen, majd áll egy kicsit, és alíg indul, ezt a böhöm autót nem is lehet csak úgy lökdösni...

      Törlés
    2. Így ahogy írod, én mindenképp megnézetném. Mert meglehet van az aksiban egy bazi nagy fenékzárlat, akkor kidobandó. Ez a legjobb lehetőség! De ha használat után röviddel sem akar indulni, akkor lehet egy fogyasztó a villamos rendszerben ami elviszi az áramot, mégrosszabb esetben pedig a töltéssel is lehet gond. De nem festem az ördögöt a bal első ajtóra .... Látatlanban nem lehet diagnosztizálni, csak tapasztalati alapon találgatok, ugyanis én már mindegyik variációval összeismerkedtem. :)

      Törlés
    3. Ha megyek vele valamennyit tölt, csak rövidet, és keveset megyek vele...talán akkor a generátorral,...nem lehet gond! Most a tél óta vacakol. Mindenképpen beszélek én is egy szakival, mert 20-30 ezer egy aksi..:-(

      Törlés
  2. Jó sok kávéra és kekszre lesz szükséged az elkövetkező években...
    No meg egy nagy adag humorérzékre,mert anélkül nem megy! :-) Zé

    VálaszTörlés
  3. Miről beszélsz ? Még hogy nincs barátod??? Akkor akik itt vannak azok kik ha nem barátaid? Mindent megbeszéltek egymással ! Persze nem kézzel fogható ölelős barátnők, de ők mindig itt vannak ha bajban vagy és tanácsokkal látnak el ! Én meg próbálok helyt állni a nővér szerepben :))) Nagy puszi és ölelés !

    VálaszTörlés
  4. Anikó, még az előző barátságról szóló bejegyzésedhez és SW-hez kapcsolódva, lehet kötni szerintem is felnőtt korban barátságot, nem is egyet! Konkrétan én amerre jártam dolgozni vagy tanulni, majdnem mindenhol összeszedtem egyet, és nem felületes barátságok ezek... Sőt, a legjobb barátnőm ilyen felnőttkori ajándék :). Most nehezebb velük tartani a kapcsolatot, így pici gyerek mellől, ebben most én sem vagyok a legjobb, de tudom, hogy ez még behozható... Tudod, fejben dől el sok minden szerintem :), próbáld így nézni, hátha segít... A mai történésekhez és Zé-hez, no meg magamhoz kapcsolódva csak annyit, hogy keresd meg, mégis csak a humorérzékedet :))))))... Puszillak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, próbálom másképp nézni a dolgokat! :-)

      Törlés
  5. Írd ki itt magadból, megkönnyebbülsz!

    VálaszTörlés