2014. május 11., vasárnap

40

Azt mondják, akik megélték, nem nagy cucc. Semmi változás, mert míg tegnap csak 39 éves voltam, ma meg már 40, egy nap alatt nem változik meg az ember. Igen, egy nap alatt nem is, ez egy folyamat. Hogy hosszú folyamat? Pont 40 év!:-) Nagyon jó negyven évesnek lenni, csak olyan állandó kérdések sorozata. Ki az a ráncos arc a tükörben, hiszen a vonások alatt látom azt a 20 évest, aki néha lélekben vagyok.
Érzem viszont már a generációs különbséget. Ezt nem olyan régen fedeztem fel. Máshogy gondolkozom már, mint a 20 évesek. Jól, rosszul? Máshogy!
Fáj már ez is, az is..fáradtabb vagyok, ritkábban kap el az "idenekemazoroszlántis" érzés. Néha siratom a múltam, néha félek a jövőtől, de jó most, 40 évesnek lenni.
Tanulok minden nap, minden pillanatban. tanulom az életet, a magam és környezetem jobbá tételét! 
Vágyakozom az elérhetetlenre, utána olyan elégedett vagyok azzal, ami van.
Furcsa belegondolni, hogy már nem építem az életet, hanem élem. Hogy már nem lesz, hanem van, és JÓ, ahogy van!:-)

Azért én azt hiszem, ez igazán mérföldkő az ember életében, még ha csak egy szám is.  Jó volt megélni ezt a 40 évet, ami nem kevés, de nem is sok!:-)


30 megjegyzés:

  1. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 40 szívecske! Boldog szülinapot kívánok neked

    VálaszTörlés
  2. Drága Anikó! Isten éltessen,boldog szülinapot kívánok!!!! örülök,hogy elégedett vagy!!! Én a 40-et nem éreztem meg ,de az 50-et igen.:)

    VálaszTörlés
  3. Boldog születésnapot!!!!!!!! Ölellek!

    VálaszTörlés
  4. Boldog Születésnapot Kìvànok!

    Lili.

    VálaszTörlés
  5. Ui.:Megkaptad az e-mail emet ?

    VálaszTörlés
  6. Boldog születésnapot! Én a 30-at töltöttem idén, és én ezt is mérföldkőnek érzem.

    VálaszTörlés
  7. Ó,én balga épp a napokban írtam neked a negyvent követő problémáimról.
    Viszont azok csak a test jelzédei,hogy jobban odafigyeljünk rá.

    Szerintem is jó negyvenesnek lenni,és ugyanígy érzem én is:látom a tökörből sandán rámkacsintó ráncaim,de még látom a húszas éveim lendületét is.Bár,hogy melyiket jobban,az egyre jobban függ,hogy épp mikor nézek bele.Milyen napszakban,kedélyállapotban.

    Nagyon boldog szülinapot,és még ugyanennyit egészségben,a többit meg úgy öregesen:)))

    VálaszTörlés
  8. Isten éltessen még nagyon sokáig drága Anikó, a 21. szülinapod 19. évfordulóján :))))!!! Biztos vagyok benne, hogy még sok-sok derűben, boldogságban, szeretetben lesz részed... Egyébként pedig üdvözöllek a 40-es klubban, mert én is pár hónapja töltöttem be:))). Én soha sem gondoltam nagy dolgot erről az évszámról, de így utólag belátom, hogy tényleg egy mérföldkő, de inkább csak azokban a dolgokban amit írtál, hogy más már a szemlélet sokszor, ezzel együtt én jól érzem magam így, és még rengeteg dolog lehet előttünk, ha úgy akarjuk :)... Ölellek és puszillak: Vivi :)

    VálaszTörlés
  9. Boldog születésnapot Anikó!
    Resi

    VálaszTörlés
  10. Sok boldogságot születésnapod alkalmából! :) Erika,Qatar

    VálaszTörlés
  11. Nagyon boldog szülinapot kívánok neked Anikó:)

    VálaszTörlés
  12. Anikó!
    Nem negyvenéves vagy, hanem tizennyolc, huszonkét éves tapasztalattal!)))))

    Küldök egy idézetet sok szeretettel!

    "Ne gondolj a rossz napokra,
    Csak a vidám holnapokra.
    A pozitív szemlélet,
    Vidámmá tesz sok évet.

    Itt van a pohár esete:
    Hogy félig üres, vagy félig tele.
    Nézheted ezt így is, úgy is,
    Lehetsz vidám, lehetsz bús is.

    Küld a bánatot kirándulni,
    Senki sem fogja hiányolni.
    Megy a bánat messzire,
    Reméljük, hogy örökre!

    Légy vidám, és nevess nagyot,
    Elűzted a búbánatot!
    Én varázsló nem vagyok,
    De kívánok boldog szülinapot!"

    VálaszTörlés
  13. Lesz ez jobb is, ne búsulj !!! De tudod, ezt a generációs különbség-dolgot én is érzem - , ami nagyon zavar, - a ráncokat meg érdekes, hogy azóta látom, amióta ide kőltöztünk és van természetes fény a fürdőszobában :-) Amúgy vannak napok, amikor jobb - máskor meg rosszabb, mind mindennel... Boldog szülinapot!!!!

    VálaszTörlés
  14. Isten éltessen kedves Anikó!
    Sok erőt merítek a blogodból, köszönöm.

    VálaszTörlés
  15. Nekem vannak a legkedvesebb olvasóim a világon!
    KÖSZÖNÖM!!!!!!!

    VálaszTörlés
  16. Boldog szülinapot kívánunk!Meli és a fiúk

    VálaszTörlés
  17. Isten éltessen sokáig és kívánom, hogy legyenek még "építkezős" részek, hogy valóra válthasd az álmodat.

    VálaszTörlés