2014. május 7., szerda

Életképek:-)



Egyik fotó sem műtermi! Ennyit talán megengednek nekem az érintettek, hogy feltegyem őket ide! Hiszen ők is én vagyok..:-)

Ma nagy esemény volt. Beiratkoztunk az oviba. Bő két órát álltunk a központi oviban  sorban, de minden rendben volt, szerintem felveszik ide a közelbe Csengét. Ahova a többiek is jártak. Pedig én, hogy mondtam, nem ide fogom, stb...mert nem szerettem, hogy zárt minden ünnep, kicsi a hely. De családias, ismerek mindenkit. Szeretnek minket, a vezető óvonéni nagyon örült nekünk. Majd kiderül milyen lesz. :-)
Nemrég értünk haza, rakott kelt csinálok. Kéne vasalni...de olyan fáradt vagyok.Úgyhogy iszok egy kávét és megyek a dolgomra. Ki kér?:-))

25 megjegyzés:

  1. Én kérek! Jók a képek, bár én sosem tudom melyik fiú melyik, egyszer tegyél fel róluk külön képet névvel! Csenge még mindig a klónod:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fekete pólós a Dávid, ő 14 éves lesz egy hónap múlva (atayaég), és a piros pólós a Bence, ő 13 éves lesz július végén.:-)

      Törlés
  2. Isten éltesse az ünnepeltet nagyon sokáig szerettei körében ! Szép tortát készítettél ! Csenge mit szólt az ovihoz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csenge nagyon nagyon várja az ovit.Bár úgy gondolja, én is megyek.:-))))

      Köszi, átadom az ünnepeltnek!

      Törlés
  3. Szép család, szép otthonos otthon! - ez utóbbit mindig nagyon szeretem lefigyelni, már ahol van... Nálatok az van:), ez látszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, otthonos otthon, remélem..:-) Törekszünk rá. :-)

      Törlés
  4. Szépek vagytok mind!!! és ezt nem csak úgy mondom - úgy is gondolom! Mekkorák a gyerekek! én még nem is láttam rólatok családi fotót, azt hiszem - de büszke lehetsz rájuk ! Kávé? épp most iszom én is - kávézzunk együtt :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, jólesnek a szavaid! Együtt kávéztunk....:-)))

      Törlés
  5. Nem szeretem a kávét, de egy fekete teát vagy forrócsokit elfogadnék :) Nagyon jók a képek :) Nagyon boldog szülinapot az ünnepeltnek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fekete tea, értem!:-) Köszönjük a jókívánságot!

      Törlés
  6. Először a tortán akadt fenn a szemem, tudod, aki szereti az édességet. Szépek vagytok, büszke lehetsz a népeidre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Büszke vagyok rájuk, á a torta nem nagy szám, ráadásul, Dávid és Csenge díszítette, míg fogadó órán voltam.:-)))) Én a tortatálat szúrtam volna inkább ki, de az előbb láttam, mikor mosogattam, meg van repedve..:-((((

      Törlés
  7. Olyan szépek vagytok a képen, nagyon otthonos nálatok és finom lehetett a torta :) ... Képzeld Anikó, mi is beiratkoztunk Tomámmal az oviba, csak mi tegnap. Mi is picit hazamentünk az oviba, nekünk is örültek és mi is örültünk, de ugyanaz az érzésem nekem is mint neked Csengénél, hogy Toma azt hiszi, hogy sziámi ikrekként létezünk majd ott :), úgy egyébként nagyon tetszik neki :)))... Tényleg neked nem is írtam, hogy pár hónapja van saját blogom, ott én is írtam erről, a címe csaladmorzsak.cafeblog.hu Látogass meg ha gondolod :), szívesen látlak egy kávéra én is :))))... Sokszor puszillak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, hogy neked is van blogod, Vivi, megyek is majd olvasni..:-)
      Köszönöm a dicséretet, én is puszillak!

      Törlés
  8. Isten éltesse az ünnepelte!:)A torta szupi,a családi fotók jók lettek!Hihetetlen hogy Csenge mennyire Te vagy!Nagyon édes nagy lány már.Kávét köszi elvettem:))Ölellek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:-) Tényleg én vagyok? Olyan matrica annyira szerettem volna Őt!
      Én is ölellek Erika!

      Törlés
  9. Naná! Nálad járni amúgy is felér egy kávéval! Amúgy meg ahányszor kiakasztanak csak nézd meg a családi fotókat,és máris kisimulnak az idegeid! Isten éltesse a családfőt és mindannyiótokat! Zé

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Zé! Na igen, azt kell majd tennem, és sokat mantrázni, szeretem őket, nagyon!:-))))

      Törlés
  10. Zsoltinak nagyon boldog szülinapot! Finom lehetett a torta. A gyerekek milyen nagyot nőttek. Képzeld majdnem sikerült Bettussal találkoznunk a pécsi vásárban, de sajna szakadt az eső, így mi nem mentünk Pécsre vasárnap.
    Csengének hogy tetszett az ovi?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Finom volt, a hétvégén, még kettőt sütök, egy túrós epreset, és egy mogyorókrémeset.:-)
      Csengének nagyon tetszett az ovi!
      Kár hogy nem futottatok össze Bettussal!

      Törlés
  11. Nagyon boldog szülinapot, jó egészséget kívánok! Jó látni titeket így, egy kupacban.

    És köszönöm a biggyesztéseket. Már várom én is a borsót, levesnek.:)

    VálaszTörlés
  12. Boldog születésnapot kívánok a párodnak így egy kicsit megkésve!
    Nagyon szép család vagytok!:)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon boldog szuletesnapot parodnak utolag is! : )

    VálaszTörlés