2014. május 19., hétfő

Bizony, bizony...:-)


Ezt a tortát csináltam Tegnap Anyósomnak. (dátum nincs beállítva, a kép is rossz...)

Szülinapoztunk, mostanában mindig lesz valami, nem baj, ha másokat ünnepelünk, szeretem..:-))

Elkezdett kattogni az agyam...a kanapékat, foteleket nézegetem. Ami van, fotel, örökölt anyósomtól, legalább ötven éves, olyan retro, a kanapé, meg csúszik szét, kicsi is. De nem tehetem most meg, hogy kanapét nézegessek, mikor a hűtő is, épphogy él...hogy rozsdásodik a legkisebb probléma.

Aztán rájöttem mi a megoldás, átrendezem a  nappalit. :-DDD Költség hatékony, nem?????? A porszívó, és a felmosó csodákat tesz!:-)

Mai biggyesztés, sült oldalas, és valamilyen köret, anyósomtól kaptunk, húslevest, és halászlét is tegnap.
És ma már süt a nap, VÉGRE! Ugyhogy nagy palántázás lesz, a kiskertben, a négy tő paprika palántát elültetem.:-) Jó, aki a kicsit nem becsüli....:-D

5 megjegyzés:

  1. Anyósodat Isten éltesse nagyon sokáig, nagyon ügyes menye van szép tortát készített! Mosolyogtam ahogy írtad az átrendezést, hogy én fiatalabb koromban de sokszor csináltam hasonlóan. De jó mert megnyugszik vele az ember olyan mintha valami új lenne a szoba azáltal hogy más helyen vannak a dolgok:-) Jó kertészkedést kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon Boldog Születésnapot Kívánok Anyósodnak! Nagyon jó kis tortát készítettél neki, kérhetek belőle én is? :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jol nez ki, biztos finom is! Boldog szuletesnapot Anyosodnak! : )

    VálaszTörlés
  4. Boldog születésnapot neki!:)
    Nagyon szép a torta!

    VálaszTörlés