2014. május 8., csütörtök

Boldogság

Hosszú hónapok óta tegnap, először éreztem, nyugalmat, a lelkemben. Ami testi tünetekkel is jár, nem érzem a mázsás súlyokat, nem zúgott a fülem, kavarogtak a gondolatok bennem. Nem tudom mi változott meg, talán most értem fel a létra következő fokára mindkét lábbal, és most jó onnan körbenézni. Olyan fél úton járhatok, talán kicsit tovább. Valamit elengedtem, érezzük mindketten, az érintettel. És hogy érthető legyek, azt engedtem el, hogy nekem mindenről tudnom kell, és irányítanom. Jobb nem tudni mindent, majd cipelni a válladon, hiszen ő, nem én, még ha annyira azt hisszük, mi anyák. Na, de most boldogság van bennem, koncentrálok arra, hogy nemsokára itthon lesz Zsolti szabin, és akkor együtt leszünk, persze addig, szegénykémnek, sok munkája van.:-( Tegnap Csenge lefektetése előtt hívott telefonon, akkor indult hazafelé. Pár szót beszélt Csenge apukájával, majd mikor letettem a telefont, hüppögve mondta Csenge, de nem is tudtam mondani apának, hogy oviban voltunk. Még biztatni sem tudtam, hogy ma elmesélheti neki.:-(
De volt is ez így, sajnos lesz is...
Én meg lassan készítem az ebédet, borsólevest készítek, és palacsintát. De előtte beveszek egy fájdalomcsillapítót.:-( (boldogság sajnos, nem függ össze a fejfájással:-)
(kép:net)

6 megjegyzés:

  1. Anikó kinek a feje, kinek mása fáj, vagy más miatt nyavalyog. Tudom, nem könnyít rajtad, de én is az előbb borultam ki.

    VálaszTörlés
  2. Nálunk is a napokban volt borsó leves és palacsinta is :-) Remélem a fejfájásod azóta elállt. Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elállt igen!:-) (holnap viszont valami erősebbet kell főznöm:-)

      Törlés
  3. Látod,csak ennyi.Kicsit másképp nézed a dolgokat,s máis előbújik a Nap a felhők mögül.

    Kislányként sosem értettem miért panaszkodik folyton a mama.Hol ez fájt neki hol az.Negyven után már értem,nekem is fáj itt,aztán meg ott,bár én ritkán mondogatom.És az erőm sem a régi,de azért igyekszem,s próbálom lassítani az idő rajtam hagyott nyomait némi mozgással.Mert úgy tervezem,hogy sok évig lesz még rám szükség.

    Mi ma voltunk az ovis csoporttal kirándulni.Kisvonattal,játszótérre.Még én is élveztem:)))

    Szintén borsóleves:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, fáj ez, az..Én is ezt tervezem...:-))))

      Jó lehetett kisvasutazni.:-)

      Törlés