2014. május 20., kedd

Illatos:-)

Jaj, hogy én mennyire vártam ezt!
Mezítláb, kirohanni a kertbe, tenni venni, és meleg a talaj. Na, innen is látszik mennyire falusi vagyok.:-)
Amúgy az átcibálása a kanapénak nagyon bejött, és a családom már meg sem lepődött rajta.:-)
Imádom a napillatos ruhákat is. És nem bánom, ha feszít a fejem a melegtől, végre meleg lesz. Olyan illatos meleg!

Mai biggyesztés ugrik szerintem, mert a menün krumplifőzelék van, de valami tartalmasabbat kell főznöm. Úgyis, ma megyünk vásárolni Csengével, majd kitalálok valamit útközben.
(kép: net)

2 megjegyzés:

  1. Ugye, nekem is annyira a szívszerelmem ez az idő, nem a tikkasztó forróság hanem ez a mostani friss, illatos, harsogóan zöld és színes, koranyári simogató meleg.
    A hétvégén cukkinis-baconos pennét csináltam, ami valami nagyon finom volt http://www.nosalty.hu/recept/baconos-cukkinis-penne. Nézd meg, hátha nektek is bejön! Pussz!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó recept, nemsokára megcsinálom. Borsós májat csináltam a végén...

    VálaszTörlés