2014. május 9., péntek

Tőletek..

Ti is vagytok úgy, hogy eszedbe jut valaki aki blogját olvasod, valamiről? Pedig csak párotokkal  találkoztam már élőben.:-) Volt akivel emaileztem, nagyon fontos dolgokról. Volt akitől postán kaptam csomagot.És van akivel csak itt beszélgetek pár szót, és mégis valamiről eszembe jut.
De a legtöbbetekkel itt találkozunk.:-)
És azért több mint négy éve írom a blogot, volt akit már az Nlc-n olvastam, ismertük egymást.
Ennyi idő alatt vannak dolgok amik ottmaradnak az ember szívében.
A piacon járva a napvirágot látva, vagy a szappan illatáról, vagy a horgolt bagolyról, vagy a kedvenc sütiről, vagy a könyvről, a vonatról, a paradicsom tövekről, a kecskéről, a nyúlról, a sajtról, a messze idegen országról, az anyuka hiányától, a pár hiányáról, a nagycsaládról, a kirándulásról...tehát mindenről Ti juttok az eszembe!((()))
 Remélem még sok sok élmény jön Tőletek!:-)
(kép: net)

8 megjegyzés:

  1. Ezt nagyon megható volt olvasni, és... szóval köszi:), ha lehet, én is "besoroltam magam".:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de tudod, nem rosszindulatból, hanem szeretettből..:-)

      Törlés
  2. Anikó, ez érezni, hogy teljes szívből jött Tőled...:) Nagyon köszönöm, egy kicsit magamra is vettem, mindig jó itt nálad :)...
    És úgy megörültem, amikor észrevettem a blogomat nálad a kedvencek között, nálam azért nem vagy található (és senki más sem), mert ciki vagy sem, még nem jutottam el odáig, hogy megnézzem, hogy is kell ezt csinálni technikailag :) Sokszor puszillak, szép napot nektek :))))

    VálaszTörlés
  3. A lényeget pedig nem írtam le amit akartam, Te nekem nagyon sokszor eszembe jutsz, amikor például sütök valamit :) ...

    VálaszTörlés
  4. Nekem gyakran eszembe jutsz, de szerintem te ezt tudod, néha nyomát is hagyom nálad vagy nálam. Egyébbként te vagy az egyetlen blogger, akit személyesen is volt alkalmam megiserni ♥

    VálaszTörlés
  5. :) Nekem is sokszor jutsz eszembe mindenféléről. A sütisütésről, amikor azon gondolkodom mit kéne főzni (néha úgy van ez nálam fejben, hogy na, ma mit kéne biggyeszteni? :D) , és amikor beszól valamit valamelyik kamasz gyerekem. :)
    Én is besoroltam magam két helyre is. :)

    VálaszTörlés