2012. június 11., hétfő

Befőzés:-)

Napokban panaszkodtam, milyen drága az eper felénk. Ma szólt anyósom, hogy egyik ismerősénél van eper, csak érte kellene menni. Nosza fel is kerekedtem érte, úgyis boltba kellett mennem. Kaptam egy nagy láda epret. INGYEN! Én úgy örültem neki. Nagyobbik fele már cukorban csücsül, míg a kisebbik feléből, meg pár kiló cseresznyéből, lekvárt főztem. És igen, érik a levendula, szerintetek tettem bele???
IGEN!!!:-)))) Mert megszállottja vagyok a levendulának.,-) Holnap a cukros eper levéből szörp lesz, majd a sűrűjéből klasszikus eper dzsem. megpróbálok nem belecsempészni levendulát.:-)

Náthás Csenge, meg kicsit én is. Így nem megyünk holnap 18 hónapos oltásra, sebaj majd jövőhéten. Elmúlt másfél éves Csenge.:-( Miért repül így az idő.???:-)

Ma lezárták a srácokat a suliban, már csak gyerekmegőrzés lesz a héten. Mindegyik a maga módján ügyesen zárt.:-)

ui.:köszöntök minden új olvasót!:-)))

6 megjegyzés:

  1. Épp ma kérdezte Nagyfiú, mikor is csinálunk eperlekvárt, mert bodzadszörp már van, kell eperlekvár is. Így látta a Gasztroangyalban. Szegény gyerek teljesen meg van fertőzve már. Valamint nézz be hozzám, van számodra egy meglepetésem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Inkább ezzel fertőzödjenek!:-)
      Köszi a díjat! Jólesett.:-)))

      Törlés
  2. Na, hát Te aztán tudod, hogy kell "kérni". Csak kimondtad, hogy eper kéne, és már ott is volt. :)
    Kívánom, hogy legyen ez mindig így mindennel.
    Csengének és Neked pedig jobbulást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Várjál csak, most hogy mondod...mit is szeretnék még nagyon?????:-)))))
      Köszi, remélem ma már jobb lesz, nem folyik majd úgy az orra.

      Törlés
  3. Hát akkor most én is leírom, hogy SZERETNÉK EGY LÁDA EPRET!!! Hátha nekem is bejön a dolog:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bárcsak tudnék adni Neked!:-))))De erősen gondolok rá jó???:-)))

      Törlés