2012. június 22., péntek

Péntek...

Borzasztó éjszaka volt. Csenge nem aludt, én sem, güznyedt meleg. 28 fok volt, a hálóban. Csenge nem sírt, csak nem aludt.
Ma lesz az év záró, nem annyira szeretem, de megint fontos lesz, Bence búcsúzik az alsó tagozattól.:-( Vegyes érzéseim vannak, szerettem a tanító nénijét, de azt érzem, nem mindig volt következetes, erős egyéniség. Kicsiknek mindenképpen jó, tyúkanyó típus. Nagyon kíváncsi vagyok, tudja e a szintet majd tartani Bence, felsőben is...

Tegnapi kánikulában, jól kimedencéztük magunkat, csak már nagyon meleg volt. Mindegy mit csinált az ember, folyt róla a víz!:-( Ma meg sár van...hogy nekem semmi sem jó!:-))))
Zsolti szabin lesz a jövőhéten, remélem ki tud kicsit kapcsolódni. Közben szervezzük a kicsi nyaralásunkat is....

Biztos érződni az írásomon, kicsit üres a fejem. Csapongok ide-oda, időjárásról írok, de az jó, mert akkor nincs nagyobb baj!:-)

Ui. És a két csajszi! Kata, az unokatesó, és Csenge ahogy tánciznak!:-)))

9 megjegyzés:

  1. CSuda bájosak, ahogy tánciznak. Hát a gyerekeknek a zene tényleg a vérükben van :)))

    http://www.youtube.com/watch?v=awbEaSHK5Sg&feature=fvsr

    VálaszTörlés
  2. Kata sem aludt éjjel ő sem sírt csak dünnyögött :) Gondolom a vihar miatt ! Jaj megzabálom őket,olyan édik együtt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért Kata jobban rázta, de mikor előveszem a fotómasinát, juszt is mást kezdenek csinálni!:-)))))

      Törlés
  3. Jaj, de édesek! Igazi kicsi hölgyek! :-))

    VálaszTörlés