2012. június 19., kedd

A mai meleg...:-)

Ma ismétlés volt a jó idő. Nyár van nagyon...nagyon....
Élvezném is, ha éjjel nem lüktető fejfájással szenvedtem volna és csak egy dal jutott eszembe.....(ááááááááááááá, most elfelejtettem) ha eszembe jut beírom.(éjjel eszembe jutott..:-)))) - Most múlik pontosan, engedem, hagy menjen, kifelé, belőlem.......:-D Így nagyon rossz éjszakám volt csak arra koncentráltam mikor múlik el végre a fejfájás, nem múlt, fél hatkor végleg felkelt Csenge, melege volt. Nap közben is nyifinyafi...remélem ez is csak a melegtől van. Délután bepótolta az alvást, három és fél órát aludt, én elmentem bevásárolni, majd gyors főzés, és medencézés...ma már olyan meleg volt én is bementem a medencébe, majd telefon, jön Mesi haza a moziból, és hozza két barátját medencézni, jó is volt, sütöttem rengeteg palacsintát. El is fogyott, majd csak lestem ezeket a kamaszokat....jól érezték magukat. Csak Mesi ne húzott volna fel mielőtt elment moziba. Kicsit másképp áll a dolgokhoz mint én... de, ez van.
Ja és mit csinálok mióta ilyen meleg van? Mosok...mosok...mert gyorsan szárad illatosra, le a disz párnahuzat, az ágy takaró, a szőnyegek...minden. Nem vagyok komplett...:-)

10 megjegyzés:

  1. Anikó, nem csak te vagy ilyen mosó-masa. :-) Nagyon jó a napon szárítani.

    VálaszTörlés
  2. Én is imádom a "Napszagot" :) Itt pesten is va egy kis kert, ilyenkor mindig ott teregetek. É én is mosó-masát szoktamjátszani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szeretem, meg ilyenkor az sem mellékes, hogy hamar szárad!:-)

      Törlés
  3. Azt hittem csak Én vagyok ilyen mosó mániás:)De ezek szerint nem;)!!!

    VálaszTörlés
  4. Hát melegben én is mosok, a medencét még mindig irigylem. És én is csak főzök, főzök, főzök a sáskahadnak. De legalább jóízűen esznek és rengeteget. :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is pont tegnap szembesültem vele. Csináltam lecsót, meg oldalast sütöttem, rizs volt mellé, és rizskoch félét...mind elfogyott estére. Elő kell vennem a nagylábasokat!:-))))

      Törlés