2012. június 18., hétfő

medencézés!:-)





Azért így ki lehet bírni a 35 fokot, nem???:-)))

Én nehezebben bírom, öregszem, na!,-)
Már a szoba sem hűvös, akármit csinálok, folyik a víz rólam. De nem panaszkodom, én nem BKV-zom, mint szegény Zsolti.:-(

Nagyon jólesett, tegnap Meli, kedves levele, hogy venne a lekvárból. Teljesen önbizalmat adott, talán lenne kereslet egy kis lekvárra. Továbbra se fogjátok vissza magatokat kedves ismerőseim, és ismeretlenjeim.:-) Bár még a befőzésből most jön a java, nyitott vagyok mindenre!:-)))

Nap közben annyi minden eszembe jut, bezzeg ilyenkor...:-(

6 megjegyzés:

  1. Irigykedem én is! Mi itt fövünk a levünkben, jó lenne egy medence, meg víz és láblógatás. De mi most kirándulgatunk. :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, a kirándulás sem olyan rossz! Én azt is nagyon szeretem.:-)))

      Törlés
  2. De jó, hogy van ilyen nagy medencétek! Mi is ma avattuk fel a kis pancsolót, de az sehol sincs ehhez képest... :-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak győzzük takarítani, meg fizetni a vízszámlát, no de,élvezik ez a lényeg.:-)))

      Törlés
  3. De klassz! Így aztán tényleg ki lehet bírni! Látszik,hogy a gyerekek is nagyon élvezik! Jók a képek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sanyarú sorsuk van mi???:-D Na de a mi gyerekkorunkban a kis babakád is nagyon jó szórakozás volt!:-)))

      Törlés