2012. június 10., vasárnap

Két gondolat!:-)

Ma két gondolat mozgat nagyon!
Olvastam a kedvenc blogjaimat előbb, és megakadt a kis blogom címén a szemem, majd a másik blogon is. Olyan jó érzés volt. Persze tudja az ember, hogy olvassák mások is, és van aki be is jelöl, majd felrak a saját bloglistájára, mint ahogy én a kedvenceimet. Csak most olyan jó volt olvasni. Köszönöm minden kedves olvasómnak, hogy velem tart!:-)))

A másik téma, Mesi! Tudom nem örül, hogy leírom, és nem is megyek bele nagyon. De azért belül olyan jó érzés látni, ahogy az életre nyílik. Most új szakasz lesz az életében, Nagyon kíváncsi vagyok, hogy éli meg majd, mert az az ÉLET legfontosabb mozgatója. A szerelem! Persze még most rózsaszín meg csilli villi, mint ilyenkor lenni kell, de lesznek benne bukkanók is. Izgulok, mert nehéz ebbe belelátni, és nem szabad túlzottan, mert ez már nem az én életem, és okosan kell segítenem, a háttérből. De ezek olyan szép pillanatok, csak tudom, nem most látja az ember, hanem mikor majd hosszú, hosszú évek múlva visszatekint rá.:-)

Mai ebédünk klasszikus lesz, húsleves, sült csirke, petrezselymes újkrumpli,és piszke mártás. 

2 megjegyzés:

  1. Hát igen, Anikó! A szerelem sötét verem. De vannak benne édes pillanatok is. Nekem az elő szerelem örökre megmaradt. Beteljesületlenül, de az utamat nagyon meghatározta. Miatta választottam azt a gimit, ahova mentem és nagyon jó barátok lettünk. Persze ez így volt jó, egy vágynak, álomnak. Ettől maradt édes. :-))

    VálaszTörlés
  2. Nekem már milyen régen volt! hmmmmmmmmmmmm:-))))

    VálaszTörlés