2012. augusztus 9., csütörtök

20 hónapos Csenge!:-)

Ma 20 hónapos Csenge! 9700g nem látszik rajta, hogy sovány lenne, mert még most is gömbölyű.:-) Futva közlekedik mindenhova. Nem válogatós, de van amit nem szeret, zöldbab pl. Állandóan mosolyog az emberekre, de ugyanúgy tud hisztizni. Már alszik éjjel, ha fel is sír, feláll, és megnéz, hogy ott vagyok e, és vissza alszik. Reggel még bújik cicizni. Meg ha nyűgös, odabújik, és annyira aranyosan kéri. Van olyan nap, hogy nem jut eszébe, attól függ, leköti e valami. Játékokkal nem annyira játszik de minden egyébbel igen. Most pl, napok óta a régi számítógép klaviatúrájával rohangál.:-) De amikor megkaparint egy telefont ami működik, igen, mert ami nem működik abban semmi izgalmas nincs, nagy a boldogság az arcán.:-D Leszokott a cumiról, mielőtt nyaralni mentünk, lázas volt, valami kiütés lehetett a szájában, és nem fogadta el többet a cumit. Nekem is furcsa volt, mert nagy cumista volt. Meglepő, de anno Dávid is kidobta a kukába a cumit, mert poénból megkértem rá, és többet nem cumizott!:-)))
Ja és művész a drágám, rajzol, mindenhova, elsősorban magára, majd papírra, majd a földre, tapétára....ezen  régen a nagyoknál kiborultam, most nem. Persze nem azt jelenti, hogy szabad a firka mindenfelé..:-)
Kismotor még nem jön be, meg a kisautó sem..homokozni, pancsolni nagyon szeret. És amit  a nagyoknál nem csináltunk soha, itt szinte minden nap a jó időben, pelenka nélküli időszakban, takarítjuk a nagy dolgot.:-O Mindig résen kell lenni.:-D
Éppen beszéltük Zsoltival, bár kicsit nehezebben viseljük a hisztis időszakot, de hála, sokkal több mosolygós időszak van, csak vidámítja a mindennapokba. Mert ő a balansz az életünkben. Mikor a nagyok, kamasz örülete van, és elkeseredsz, vagy fáradt vagy, vagy rosszkedvű, csak rá kell nézni és már is helyre billenünk.:-)
Nekem meg kell még ez a testi közelség, az illat, a gyűrés, a kacagás, a bújás..imádom, csak úgy jó erősen megölelni, puszilgatni.
Eddig még nem kaptam meg, hogy bezzeg a Csengét jobban szereted mint engem, mondatot, pedig vártam már, azóta mióta megszületett Csenge. Nagyon próbálkozom, mindenkihez olyan szeretet halmazt juttatni, amit nagyon szeretne. Remélem néha néha sikerül is!:-)

10 megjegyzés:

  1. :)))) Olyan jó volt ezt olvasni :))) Olyan jó volt ez az időszalk nekem is, a babázás :)))
    A barátnőmnek 6 éves a fiacskája, szoktam neki mondani, minden percet élvezz, és használj ki vele, mert olyan, de olyan hamar elrepül az idő. Aztán mikor már nagy lesz, minet most az én kicsi fiacskám, aki immár 22 éves, vissza fog vágyni ezekre az időszakokra...Én is visszavágyom :) Főleg ha ilyeneket olvasok :)
    De jó neked most :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Edit!Én is már tapasztaltam az idő rövidségét, mig felneveljük őket,
      És igen, jó nekem most! (nem lehet megállítani az időt??,:-)

      Törlés
  2. Az a babaillat mindent megér!
    És egyformán szeretni- azzal nincs gond...csakhogy ők is úgy érezzék- nálam ez a teljesítmény:)
    Isten éltesse!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Júlia!:-) Na igen, én már azért megkaptam a 14 és fél évesemtől, hogy őt nem is szeretem, pedig dehogynem...

      Törlés
  3. Jó volt olvasni amit Csengéről írtál! Olyan szép az az időszak, amikor már nem is babák, még nem is kisgyerekek, viszont nagyon tündérek tudnak lenni. Sok boldogságot Csengének!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, és az a jó, ez egy ideig most ilyen jó lesz, mert a picibabakor, olyan hamar elrepül...

      Törlés
  4. Így kerek a világ hogy még ott van a pici aki engedi magát babusgatni és milyen jó is az. Talán én most a kis unokámnál élem ki ezt a bubusgatós időszakot hiszen már lányaim felnőttek. Nekem a két gyerek közt 4 és fél év van. Sokszor van az eszembe így már utólag hogy akkor mikor a második lányomat megszültem az első szülött lányom csak 4 és fél éves volt és attól a perctől szinte Ő volt a nagy pedig ez nem igaz! Próbáltam egyformán foglalkozni velük de másként kellett a nagyobbikkal és másként valamint többet a kicsivel.Féltékenység nem volt soha köztük! A kis Csengének és az egész családnak sok boldogságot kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:-)
      Igen, mindegyikkel másképp kell foglalkozni!:-)

      Törlés
  5. Boldog hófordulót a gyönyörű kék szemű kisasszonynak!

    VálaszTörlés