2012. augusztus 3., péntek

Szép...:-)

Gyorsan írok pár sort, mert baromira zavar az előző bejegyzésem címe!:-) Holott az vagyok, de ha olvasom, még jobban az leszek!,-)))
Közben itt a nyár, élvezzük már, mert repül az idő. Mesi azzal nyaggat, mikor megyünk megvenni a sulicuccokat.:-ONeeeeeeeeeeeem akarom, még. Nyaralni akarok! Pont. És kicsit irigy vagyok Bartátnőmékre, ma mennek a Balcsira, de jó nekik. Megérdemlik!
Úgy hogy semmi pánik, ma már péntek van, jön a hétvége. Én meg kitalálok majd valamit...
"Mert az élet szép, Te néked magyarázzam.."

Szép napot Nektek is!:-)

6 megjegyzés:

  1. HA már a tancuccokat nem vesszük meg,akkor a ruhákat,naaaa lécciii!;)

    VálaszTörlés
  2. Én is belegondoltam, hogy mindjárt itt a suli, és én is úgy döntöttem, hogy inkább még kihasználjuk ezt a kis időt a nyárból, és nem sürgetem az időt, bármennyire is megterhel ez a meleg...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, engem is megterhel, idén nagyon nem esik jól...de mit csináljunk? Próbáljuk élvezni!:-)

      Törlés
  3. Hol van még a suli? Csak most tört ki a nyár, legalább is nálunk. :) Holnap megyünk haza, ami egyben a nyaralás is! Hurrááá!!!

    VálaszTörlés
  4. Hurrrááááááááááá!:-)))))

    Jó utat, és érezzétek jól magatoka!:-)

    VálaszTörlés