2012. augusztus 13., hétfő

Végre

Beraktuk az ajtót a hétvégén, nem mondom, hogy nem izzadtam le vasárnap délelőtt, mikor az ajtót rakta Zsolti a tokra, és be sem csukódott, de megoldódott. Viszont tudatosult bennem, hogy nem építkeznék újra. Csak kétszer néztünk egymásra csúnyán Zsoltival.:-(:-) No, de megoldódott, szép is jó is, és ígéretet kaptam, a szombati meszelésre is!:-) Azután nem csinálok semmit!:-)

Furcsa őszi fények, színek, illatok vannak a levegőben, pedig még meleg van, nagyon is. Mégis...:-O
Szeretem az őszt, végül is minden évszakot. Van bennük valami titokzatos, valami megfoghatatlan.

Vettem egy szép füzetet, zöldségek vannak rajta. Bár virtuális világban élünk, bele fogom írni a recepteket amiket én szoktam főzni, sütni. Hogy majd a lányaim, ezt lapozgathassák, ha nagyok lesznek!

Pillanatnyi csendélet most nálunk:-Fiúk kint halastavat építenek, a hazahozott halnak. Csenge ott sertepertél, nézi az értett fekete szedret, nem lehet elég savanyú, hogy meg ne egye!:-) Mesi mögöttem sertepertél, ülne a géphez....jöjjön...(csak apa meg ne tudja!:-D)

9 megjegyzés:

  1. Nem nálad olvasom először, hogy érzi az ősz közeledtét. Én még nem, bár várom is, mert tavaly is olyan csodásan színes volt, és még idén is kiélvezhetem a szépségét, csak a fűtésszezont nem várom...
    Nekem is füzetem van. A nagyon fontos recepteket oda írom. Mindig kéznél van.

    VálaszTörlés
  2. Valahogy érzem a levegőben, reggel, este. És napközben is máshogy süt a napocska.:-)
    Kíváncsi lennék Dominika a füzetedre!:-)

    VálaszTörlés
  3. Anikó, ma én is ezt írtam valakinek.
    Reggel éreztem az ősz első leheletét és napközben is más volt a meleg,a levegő, a fények, mint akár csak múlt hétfőn.
    Bringázni voltunk, Esztergom felé. Szikrázott a levegő, élesen sütött a nap, de a levegő szinte hűvös volt.
    Igazi bringás idő. :-)

    Gratulálok az új ajtóhoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? De még csak augusztus 13. van, vagy ilyenkor már szokott???:-O

      Törlés
    2. Márti, köszi a gratulációt, olyan fény jön be!:-))

      Törlés
  4. Akkor nem csak képzelődtem, én is mondtam a férjemnek, hogy már az ősz illatát érzem.
    Jó neked a nehezén már túl vagy, mi ugyan lemondtunk az ajtó átrakásáról, de hátravan három fal bontása.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÚÚÚÚÚÚÚÚÚ, azért a fal bontás sem semmi!:-( De azért utána jó lesz!:-)

      Törlés
  5. Anikó, régebben 20-a volt a választóvonal. Legalábbis a fiatalkoromban így volt, azóta minden változik. :-)
    Ha meleg volt is, másképpen.
    A tegnapi talán csak egy kísérlet volt az ősztől. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is 20.-a után éreztem ezt. Ha ilyen szép ősz lesz, megbocsájtok, hogy hamarabb kopogtat.:-)

      Törlés