2012. augusztus 23., csütörtök

nyár van!:-)

Melegem van, jé tényleg? Hisz még nyár van!:-)
Nincs mit panaszkodnom, hisz addig jó míg érezzük a meleget, a hideget, langyosat, a jegeset is.
Semmi érdemleges nem jut eszembe, a napi dolgokat, nincs kedvem most leírni. Napi csata a kamasszal, visító dac korszak a másfél évessel, fiúknak a fáradt akaratossága...magam elviselése.:-( Közben,hú de jó, mert megértette a kamasz, amit pillanatnyilag mondtam neki, a másfél éves dacos kisasszony a világ leggyönyörűbb tündér csillagja. És a fiúk is mindig feltalálják magukat. Magamat pedig vállon veregetem, mert vásárlás, főzés, ami paradicsomos gombóc spagettivel lett, meg a név napos kérésére tejberizs, meg a megunhatatlan toszkánai csokitorta is elkészült. És most iszok egy kávét mert, ez a felhős meleg idő, kikészít. Pedig kell az erő, holnap nappalit csináljuk, le a tapéta(brrrrrrr), glettelés, és festés a végére.

10 megjegyzés:

  1. Kitartás! A névnaposnak boldog névnapot kívánok! Gyorsan elszaladnak a napjaid, azt hiszem nincs unatkozásra időd?:-)) Tapétázást hagyhattátok volna egy kicsit hűvösebb napokra, bár gondolom akkor már suli lesz! Jó munkát sok türelmet kívánok a holnapi napotokhoz , és sok sikert!

    VálaszTörlés
  2. Köszi, Éva, átadom az illetéksenek!:-)
    Jobb frissibe túlleni a festésen, még tart a lendület!:-)
    Nincs unatkozásra időm, de ezt vártam, erre születtem, és szeretem. :-)

    VálaszTörlés
  3. Boldog névnapot Bencének. Milyen szépek lesztek már jövő hétre. :) Milyen színű lesz a nappali?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Dius, átadtam az illetékesnek!:-)
      Fűszeres jakvaj a szín.:-D

      Törlés
  4. Boldog névnapot a fiadnak, az én egyik fiam is Bence,csak mi már nem szoktuk ünnepelni a névnapokat:) Kitartást a festéshez, a vége szuper lesz:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Erzsi! Azért üdvözlöm a fiadat is!:-)
      Igen, már szuper!:-)))

      Törlés
  5. Nekem is melegem van... grrrr
    Jó tapétázást! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, festettünk! A tapétát csak leszedtük.:-)

      Törlés
  6. Először is boldog névnapot Bencének. Másodszor kitartást a meleghez, majdcsak elmúlik már,utána meg jön a hideg ;-). Harmadszor sok sikert a nappalihoz. Sajnos én is látom, hogy a lépcsőház már nem húzza sokáig és mivel azt a legnehezebb tapétázni, szerintem festés lesz a vége. :-)) Utána megint kérjük a képeket, mert a konyha gyönyörű lett, nagyon ízléses, olyan Anikós, no! :-)

    VálaszTörlés
  7. Köszi, Györgyi! Én is állandóan, variálok a nappaliban. Hol tapétázunk, hol festünk, de mivel a fal elég rossz állapotban van, mert nem szakember vakolta, így nehéz rá bármit tenni. De Csenge is mint a többi adott a tapétának, tépte, rajzolta. Így szóba sem jöhetett, és a párától is állandóan jött fel, a saroknál.
    Anikós, IGEN!!!! Pontosan ez a legjobb szó rá.:-)))

    VálaszTörlés