2012. augusztus 6., hétfő

Ma!

Ma elszaladtunk hárman csajok venni ezt azt! Elsőnek, így augusztus utolsó meleg napján egy ventilátort vettünk. Nem bírtam tovább a fejfájást, ami a melegtől volt. Mesi lecsapott a tan cuccokra, mi meg pelust, meg ennivalót vettünk még Csengével. Amúgy megint átvágtak volna 800 ft-tal. A pelust 600ft-tal többért húzták le mint a polcnál volt, és egy pohár készletet 200 ft-tal. Nesze neked, még én voltam a hibás, miért pampogtam a recepciós pultnál. Na de nem hagytam magam..:-) Nézni kell állandóan a blokkot!:-( Hol élünk, könyörgöm????

Csenge nem akart aludni délután, remélem akkor este hamar kidől. Dehogy ilyen kisgyerek ne aludjon nap közben semmit? Fiúk is ilyenek voltak, korán leszoktak a délutáni alvásról, este viszont hét felé mentek aludni, korán keltek, de az esti csend....megért(ér) mindent.:-)))) Meg az is lehet melege van neki is nagyon!


Hajrá, Magyarok! Ügyesek voltak a kézilabdás fiúk, és a tegnapi érem eső, parádés volt!:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése