2012. augusztus 29., szerda

Kíváncsi leszek...

Kíváncsi leszek meddig tart a lendület.:-) Már múltkor eszembe jutott, mikor Mesi ment a Téglával futni, mehetnék én is néha napján. Itt a patak, jól el lehet bújni.:-))))
Ma este Csenge hamar elment aludni, mert délután nem aludt. Így egy gyors felmosás után elkezdett, motoszkálni a fejemben, mi lenne ha elcsábítanám Mesit futni. Pedig nagyon vonzó volt, hogy inkább egy jó fürdő, vacsi, meg egy kis blogolás.,-) Még akkor is reménykedtem mikor megkérdeztem Mesit, menjünk e futni, a nemleges válaszban.:-D De kis tétovázás után, igent mondott! Úgyhogy nem volt mese, menni kellett. Na mondjuk anyja lánya, összeakadt a lába, rityeg rötyög közben, de már azért is megérte, mert csicseregtünk közben. :-) Jó volt a kis mozgás a löttyedt testemnek. Meg kell majd ismételni.
De a tények; hogy már hamarabb sötétedik, iszonyú sok szúnyog van, és a szobában, csapkodás után is marad egy, aki reggel zümmög a fülemnél, majd összecsipked. Szegény Csengét is.:-(

És a mai nap gondolata, hogy furcsa megélni a tágabb családban a kontrasztot. Anyagilag, elkörcsileg, mindenhogy.

12 megjegyzés:

  1. :-)
    De jó, hogy futsz!!! Az meg még jobb lehetett, hogy a lányoddal. Jó kis közös élmény! :-) Pont ez kellhet egy kamasznak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a kamasznak meg az anyukájának is ez kell!:-)

      Törlés
  2. Emlékszem kamaszkoromban sokat jártunk futni az anyámmal. Általában mindig jó kis beszélgetések kerekedtek belőle, bár futás nem sok. Jó dolog ez.

    VálaszTörlés
  3. Tartson addig, amíg jól érzitek magatokat közben. Biztos jó közös program. :)

    VálaszTörlés
  4. Sok sikert a futáshoz! Én utálom! De mégis futottam, amikor kellett. Tényleg jót tesz. Főleg kettesben, jót dumálva. Mi bicajozunk nagyfiúval és az is felüdít. Jó vele! És ez a lényeg!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. (én is utálom) De a bicajozás is nagyon jó!!:-)

      Törlés
  5. Ügyes vagy!Nálunk a futás szóba sem jöhet, mert nem bírom(asztmás vagyok), Kendust nem tudom kire bízni.
    Marad a közös biciklizés, amit szeretünk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nagyon jó a közös bicajozás is!:-))) (Édes Kende a képeken:-)))

      Törlés
  6. Anikó a címed írd le a jedio1234@gmail.com-ra, hogy tudjak küldeni kukoricaszemeket :))
    Szia, puszi Edit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Edit!
      Én szerdán elküldtem, de úgy látszik elveszett az éterben..:-) Küldöm újra, köszi!!!:-)))

      Törlés