2012. augusztus 19., vasárnap

Tanulság?:-)))

Na tessék! Ha legközelebb nyávogni fogok napokkal előtte egy feladat előtt, csak eszembe jut a tegnapi nap! Mert egy valamit kifelejtettem a dologból. Hogy nekem közben felnőtt három csemetém és ennyit segít. Ebből látszik milyen régen meszeltünk.:-))))) Ezt most komolyan írom, délután négykor már a takarítással és kész voltunk és ötkor már a csipke is felkerült.
A fiúk meszeltek, mind a hárman, délután mindenki takarított, hiába kértem a fiúkat pihenjenek. Gyorsasághoz az is hozzátartozott, hogy Csenge majd 3 órát aludt, lehetett haladni. Így frissen üdén, illatosan várja a konyha, hogy ma egy három fogásos ebédet főzzek benne!
A nap végére még a ping-pong asztal is előkerült, bár siettek a fiúk aludni, mert ma hajnalban a megérdemelt pecázásra mentek.:-)


Itt a segítség!:-)(apósomtól van az az előkelő napilap!:-)))))

Így kezdődött!

Dávid nagy munkában:-)

Bence, csak utálja ha fényképezik, főleg a nővére teszi.:-)))

Mi csajok! Én (nézzétek milyen polóm van:-))), Csenge, és Mesi fotóz!:-)

Ilyen lett! Még  a légypapír is felkerült, mert annyi légy jött be!:-(

Ez olyan szép lett!

Bence már birtokba vette a konyhát!:-)
És a tanulság? Szeptemberben, a nappalit fessük.;-))

28 megjegyzés:

  1. Ügyik voltatok !!! Látom a hűtő is vissza került a régi helyére :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Kriszti!:-) Igen visszakerült a helyére, most a hűtőbe járunk tányérért.:-)))

      Törlés
  2. Tényleg szép lett, és igazán szerencsés vagy, hogy máris végeztetek! Persze ennyi segítséggel... :-)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Dominika!:-) Igen, Mesi meg is jegyezte tréfásan, biztos azért szerettem volna ennyi gyereket!:-D (csaknem:-O)

      Törlés
  3. Egy szép konyha tulajdonosa lettél, és ennyi segítség!Jaj, de jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Meli!:-) Tényleg szép lett a konyha. Végre!:-)

      Törlés
  4. Nagyon szép lett a konyhád! Milyen szuper, hogy a gyerekek is segítettek!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is azért említettem meg Erika, a posztban, mert furcsa is volt, hogy már ekkora segítségek, na majd a nappaliban...:-)))

      Törlés
  5. Nagyon ügyesek voltatok ! Persze ha ilyen ügyes segítőid vannak?:-)) Azért estére gondolom mindenki kellően elfáradt kivéve a kis Csengét aki a felvigyázotok volt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Éva! :-) Nem kellett senkit altatni. Még Csengét sem!:-)))

      Törlés
  6. Tetszik! Elfogadnám a konyhádat:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon ügyesek és gyorsak voltatok! No, ez nem is csoda. Idáig érezni a frissen festett konyha illatát! ;-)) Köszönöm a képeket. Zsolti szakálla mindig mosolyt csal az arcomra. Mert Neki annyira aranyosan áll, de ha belegondolok, hogy Életem Párján pompázna... :-)) Neki még rövid hajat sem lehet hátra nyírni a fejformája miatt. Szuper gyerkőceid vannak!!! Mondom én, nem kell ide semmi, a magad területén nagyon maradandót alkotsz!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Volt egy idő míg megszoktam Zsolti szakállát, de már annyira megszoktam, el sem tudnám képzelni nélküle.:-)))
      Remélem maradandó lesz, nagyon jólesik amit írsz, Györgyi!:-)

      Törlés
  8. De szép a konyhád!! Hűű az a sok csupor, meg a fonott kosárkák, meg kukoricák lógnak a falon...nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Edit!:-) Mesi fotózott, így nem látszik a nagy levendula csokor ami a kertből van a kínáló tetején, és a kukorica egy oszlopom lóg. Ami a konyhában van betéve. Én ilyen vagyok, ez vagyok, csuprokkal, fonott kosárkákkal, és a kukoricával, agyagedénnyel.:-)

      Törlés
  9. Nagyon szép lett a konyhád! :) Szívesen elfogadnám. Sajnos nálunk az a baj, h elég kicsi a konyha és még zsúfolva is van. Nekünk is pont ilyen vitrines szekrényünk van, viszont most száműztük az előszobába a helyhiány miatt.
    Annyira tetszik, h ennyi kép lóg a falon, az a régi fekete-fehér kép a favorit nálam!
    Amitől nekem nagyon herótom van, ha nincs szabad hely az asztalon/ szekrényen stb..., de ahogy látom te ezt is szépen megoldottad :D

    Azt hiszem ellesek tőled pár dolgot :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért mikor főzök, tele van nálam is mindennel a pult, a szekrény, az asztal.De utána már megvan mindennek a helye. Mert azért hatan élünk benne. A fekete fehér kép, zsolti dédszülei. És Ti mit pakoltok a vitrines szekrénybe? Én annak azért örülök mert nem foglal sok helyet, viszont egyszerűen szép.:-)

      Törlés
    2. Tele van tányérokkal-poharakkal, ilyesmikkel. Rengeteg van belőlük, így is egymás hegyén-hátán állnak ott is. Az lesz, h lassan megfogom őket és amiket nem használunk elajándékozom. Takarítani is szörnyű. Sokszor inkább neki se állok :P

      Törlés
    3. Igen, én is sokat szanáltam ki!:-) Mert amit nem használok , ne álljon ott! És akinek odaadtam, nagyon örült neki.:-)

      Törlés
  10. Nagyon jók a képek! :) A gyerekek csudi aranyosak,hogy segítenek! :) Jaj de szép a konyhád. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Hajni!:-)
      Igen, nagyon örültünk neki Zsoltival:-)

      Törlés
  11. Na én meg hétvégén kint voltam a Várban, nézd meg a képeimet, jajj milyen csuprok poharak voltak kint :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néztem!:-) Olyan szépek, csak ilyen vásárokban olyan drágák.:-( Őrségben sokkal olsóbban megvettem, és milyen jó lenne elmenni Korondra, ott is csudaszépek lehetnek. És olcsón.:-)

      Törlés
    2. Hát igen a Korondiak azok nagyon szépek....meg olcsók....de csak dísztárgyak. Én jártam erdélyben 2009-ben meg 2010-ben vagy ötször. Mindig mentünk Korondra is, ráadásul ismerősökhöz. Bögrégből is vettem vagy 10 darabot, gondolván milyen jó lesz majd abból inni. Sajnos ezek nem igazán alkalmasak konkrét használatra, mert annyira hamar kopik a mázuk, állanóan utána mázaztam, de aztán feladtam, és csak díszek. Mondjuk a tányérokat még használom, de azok is kopnak. Hát igen elég drága az ilyen vásár, nekem van ismerősöm, aki keramikus, és nagyjából képben vagyok az anyag áraival, inkább itt helypénz ami húzza őket rendesen.

      Törlés
  12. DE jó!
    Otthonos...számomra sokatmondó!
    Sok kellemes percet(akarom mondani, hosszú időt benne:) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És milyen szépen lehetett volna fényképezni, ha nem kapkodva fényképezzük.:-)
      Köszi, sok, sok órát fogok benne tölteni.:-)))

      Törlés
    2. Akkor várom az új képeket( bár nekem így is nagyon szép.)Most újranéztem, kicsit aprólékosabban...és még mindig tetszik..olyan magamfajta...:)

      Törlés