2012. augusztus 8., szerda

Kicsi lány, és Nagy lány!:-)

Fénykép

16 megjegyzés:

  1. A szülők ugyanazok, ez látszik! ;-) Szépségük pedig magáért beszél!!! Bájosak, Anikóm, nagyon is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon fotogének a csajok!:-) Nem tőlem örökölték, én utálom, ha fényképeznek.

      Törlés
  2. Gratulálok a bájos és kis tündér lányodhoz! Azok a szép kék szemek és milyen kis huncut nézése van a kicsinek?:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Éva!:-)
      Az bizony, egy huncut bűbáj!:-)

      Törlés
  3. Nagyon csinosak és helyesek mindketten:)És hoy szeretik még egymást:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Erzsi! Néha én is elgondolkozom, még most is, mekkora szeretet van a gyerekek és Csenge között.És ez olyan jó!

      Törlés
  4. Nagyon aranyosak az unokahúgaim :))) Csenge le sem tagadhatná Dávidot !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha Dávid, néha Bence, néha Mesi, néha én, néha Zsolti....ilyen Csenge!:-)))

      Törlés
  5. Nagyon szép lányaid vannak.
    A nagylányod nagyon hasonlít a Te profilképedre.. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Dius!:-)
      Kívül, belül hasonlít! Azért is ütközünk sokat..:-))))

      Törlés
  6. Gyönyörűek!Micsoda kék szemek!:) Csenge sokat nőtt,olyan drága.:) Olyan huncutul néz a képen! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek!
    Nekem is volt gémkapocs karkötőm gimiben. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Kati!:-)
      Nem mondod hogy neked is volt? :-D És én még bevettem, hogy a suliba kell összegyűjteni a lapokat!:-D

      Törlés