2012. augusztus 13., hétfő

Furi...

Kicsit elkeseredtem! Nem először fordul elő, hogy általam, régóta olvasott blogba írok, és semmi vissza igazolás. Biztos nem olyan csattanós a hozzászólásom, vagy nem vagyok szimpatikus, vagy nem vesz észre (ezt kötve hiszem). És nem csak ebbe a blogba volt így, már máshol is megtapasztaltam. És...nem ötven hozzászólás van egy bejegyzéshez. No mindegy, tanulok belőle.
Azért a kedves blogokban mindig kapok kedves visszaigazolást, és ez a fontos! Én is igyekszem.:-)))

17 megjegyzés:

  1. Őszintén megvallva ez néha engem is zavar, de szerintem pusztán időhiány vagy esetleg figyelmetlenség lehet az oka. :-)

    VálaszTörlés
  2. Egyszer, oké! Kétszer, jó! De utána????
    Persze nem rágodom rajta, csak furcsa.:-)

    VálaszTörlés
  3. Igaza van Dominikának, lehet akár figyelmetlenség is....de ha egyugyanazon blogban történik ez, hát....(ne írj), vagy nem tudom.....
    Nálam olyan is előfordult, hogy több helyre is írogatok, új blogolókat fedezek fel, némelyik tök jó, legyen akár kertészkedés, akár lelki dolog, akár családi élet, írok ide oda, mert kijön egy gondolat belőlem, majd el is hussan, aztán visszanézek egy idő után, és látom válaszoltak,sőt valamit kérdeztek, én meg jo sokára írok vissza....ilyenkor kicsit hülyén érzem magam, de hát a net elég széles.
    Amúgy megértelek, persze olyan blogoldallal is találkoztam, ahol nem nagyon válaszolnak senkinek. Sőt volt hogy feltettem valami kérdést, aztán nem jött válasz rá, majd pár bejegyzésnél odébb megint írtam valamit, semmi reakció...inkább hagyom :)
    Szép estét Nektek!
    Ne törődj ilyen apróságokkal.... :)
    Belőled kijött akkor ott egy gondolat, aminek ki kellett jönnie...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, egy idő után sok a blog amit olvas az ember, és óhatatlan, hogy nem figyeli az ember.:-)
      Hagyom ezeket a blogokat előbb, utóbb. De ez most kijött belőlem:-)))))

      Törlés
  4. Óriási zárójelben írom, hogy mennyire fontos, tényleg a visszajelzés. Én azt mondom, hogy ha valaki nem akar amegjegyzésekre reagálni, akkor nem engedélyezzen megjegyzést...
    Nekem is van szívfájdalmam:hiszen van olyan blog, nem is egy, amit szívesen olvasok, néha be is köszönök, érdekes mód, választ is kapok...de arra már, vagy még nem vagyok elég profi, hogy olvasómmá váljanak a szerzők. naná, hogy ezer másikat olvasnak, hova jöjjek én, kezdő...
    csak mondom, mert kijött, és kíváncsi vagyok...meddig leszek én akkor még rájuk kíváncsi, meddig az ambícióm.
    Netán mikor írok olyan fantasztikusat, hogy...
    Várva a be és megjegyzéseket, üdv,
    Júlia.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezért szeretem az írásaidat olvasni!:-) Lényegre törő, pont úgy, ahogy én elképzelem, csak sokkal, de sokkal szebben leírva.:-)Minden szavaddal egyetértek, köszönöm!:-)

      Törlés
  5. A bejegyzésedet olvasva kicsit el szégyeltem magam,mert volt,hogy nem reagáltam megjegyzésekre. De hidd el szó sincs arról,hogy nem vagy színpatikus sőt az egyik kedvenc blogom a tiéd.
    És jó,hogy ezt megemlítetted mert néha bele sem gondol az ember abba,hogy ez másnak milyen fontos lehet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem rád gondoltam, sőt!:-) Te az egyik kedvenc blogom vagy, mégha mostanában keveset olvashaok tőled, de megértelek.:-)

      Törlés
    2. Akkor meg nyugodtam! :) De teljesen igazad van,ha már valaki hozzá szól egy bejegyzéshez azért illik válaszolni!
      Igyekszem megint felvenni a fonalat,és többet írni! :)

      Törlés
  6. Olvasva a bejegyzésed, én is elszégyelltem magam, mert nálam is bizony előfordul, hogy nem válaszolok a megjegyzésekre... időhiány... én csak ezt tudom mentségül felhozni, és bocsánatot kérek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem Annamarie, nem Rád gondoltam!:-) Bevallom, akikre gondoltam, egyik sem a kedves olvasóim, ugyhogy nem kell bocsánatot kérned, nincs miért!:-)

      Törlés
  7. Írtam neked, de úgy látszik nem kaptad meg, mert nem jelent meg itt az üzenetem :S

    Csak annyit írtam, h sokszor velem is előfordul, h egyszerűen nem tudok mit válaszolni az ilyen hozzászólásokra, vagy csak egyszerűen elodázom a dolgot és elfelejtkezem róla. Sajnos van ilyen. Gondolom másokkal is előfordul nem egyszer.

    VálaszTörlés
  8. Köszi, hogy írtál!:-)
    Semmi gond az ilyennel, máskor nem írok olyan helyre ahol nem reagálnak, nincs ezzel gond! Vannak ilyenek, és olyanok. :-) Nekem fontos, hogy aki veszi a fáradtságot és ír nekem, én lereagálom, csak egy mosollyal is.:-)Csak viszont is jólesik nekem....

    VálaszTörlés
  9. Én amolyan egyik szemem sír, másik nevet alapon vagyok. Mert nem kapok én sem mindig választ, én is van, hogy csak "tömbösítve" válaszolok. Mert az idő ugye... De ami fontos, arra az ember igyekszik választ adni és kapni is jól esne. Egyet értek Veled! Ami pedig az új olvasókat illeti- nem várom, hogy bejelöljön, akinél én tag vagyok. Aki pedig hozzám jön, azt meleg szeretettel fogadom minden alkalommal. Szóval igazad van Anikó, és sokat ne foglalkozz vele! Most kiírtad Magadból és kész! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan Györgyi!:-)))
      Hogy telik a pihenés????

      Törlés
    2. Háát, az nagyon jól. Csak nem passzívan, hanem nagyon is aktívan. Jó sokfelé jártunk már, sok rokont meglátogattunk. De egyenlőre élvezzük, de főleg Nagyfiú, aki minden nap más játszópajtással tölti a napjait. :-))

      Törlés