2012. augusztus 25., szombat

Minden jó, ha a vége jó!:-)

Hirtelen felindulásból írom, ha legközelebb festésre adjuk a fejünket, kérlek beszéljetek le róla. No,már éppen most fejeztem be a rakodást, mert a konyhát is újra kellett portalanítanom!:-) Este 10-ig nyomtuk a sikát kis dörzsi szivaccsal, én már mindent gondoltam. de nem ez volt a legrosszabb. Olyan rossz állapotban van a fal, hogy még egy réteg kellett rá, plusz glett is, így este fél hétkor újabb festékért rohantam, majd megint festés. Persze vannak hibák, de mi nagyon örülünk neki.:-)
És a színe? Fűszeres jakvaj. Na ugye, látjátok magatok előtt a szín? ,-) Nem fényképeztem közben, érdemes lett volna, de nem volt erőm hozzá. Majd megkérem Mesit, aki isteni ebédet főzött ma, fotózzon. Még jó, hogy Zsolti szabin volt tegnap, dehát minden jó, ha a vége jó!:-))))))

4 megjegyzés:

  1. Én mondtam hogy hűvösebb időben kellett volna!:-)) De legalább már túlvagytok rajta és szépek lettetek biztosan. A színét amit írtál még elképzelni sem tudom hogy milyen?:-)) Töltsétek kellemesen a hét hátralévő részét megérdemlitek ennyi munka után!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Éva!:-)
      Igen, lehet jobb lett volna hűvösebb időben, de a kanapét is kitakarítógépeztem, ez meg ebben a időben volt ideális, mert száradt.

      Törlés
  2. Jaj,de ügyesek vagytok!!!! Így utólag, kár lett volna lebeszélni róla Titeket! most már szépek vagytok és azok is maradtok sokáig még! Gratulálok, várom a képeket Mesitől! :-)) További jó hétvégét!

    VálaszTörlés
  3. Ebben a rohadt melegben:(:( De legalább hamarabb száradt a fal, te szegény.:) Biztosan szép lett, kiváncsi vagyok milyen az a fűszeres jakvaj, úgy hogy lécci képet majd tegyél fel:) Pihenj, ne blogolj ilyen késő este.:D

    VálaszTörlés