2012. október 19., péntek

Addig...

Addig is míg gondolatban messze jártam, járt a kezem ma nagyon. Mostam, kint megszáradt, sütöttem muffint, gesztenyés-csokisat, (24db-ból egy sincs, úgy dugtam el kettőt Zsoltinak:-))), főzetem friss fűszerekből, paradicsomos spagettit, egy nagyon szép kenyeret, olyat (olyasmit) mint a gyökér kenyér, port töröltem, porszívóztam, fent is, vasaltam egy picit, lementünk Csengével és a fiúkkal kicsit sétálni a patakra, gyors fürdő takarítás, állandó konyha takarítás. Ja, és leszedtem a maradék levendulát is, volt hogy száraz volt már, volt friss virág is, harmadszor ebben az évben.
MERT, a hétvégén, ilyennel NEM szeretnék foglalkozni. Gyorsan körbelegeltetem a szemem, míg Mesi fent van a szobájában, Zsolti Bencével elment gombászni, Dávid karatén, Csenge valami matat a kanapén...hogy elraktározzam, ilyen rend is lehet (míg mindenki haza nem ér.):-D , de hát csuda vigye a rendet, együtt vagyunk, és ez olyan jó!
Nagyon szép hétvégét kívánok mindenkinek, legyen olyan, amilyennek szeretnétek!:-)

2 megjegyzés:

  1. Addig..... élvezd azt a kincset ami a birtokodban van, amíg együtt van, s ez a szép CSALÁDOD! Persze, hogy néha eleged van a látszólag "mókuskerék"-ből, vágyódsz másfajta kikapcsolódásra,hogy kicsit önmagad légy, de majd annak is eljön az ideje. Úgy elszaladnak az évek, felnőnek a gyerekek egy szemvillanás alatt! Nagyon kellemes hétvégét kívánok !Eszter

    VálaszTörlés
  2. Élvezem!:-))))
    Neked is nagyon szép hétvégét!

    VálaszTörlés