2012. október 24., szerda

Lista!

Pontosabban? Bakancslista!
 De ez olyan szomorú, meg a film jut eszébe az embernek róla. Mert eszméletlen jó film volt, de az én életem nem egy halivúdi mozi film.:-)
Mondjuk szeretném ezt a listámat, nem rákos beteg, utolsó mozzanatként megélni az életemben.
De játsszuk el úgy, hogy mindezt pl most, vagy ilyen életerőben történne. Mondom játsszuk, mert ennek a fele, háromnegyede olyan fikció, amit tuti nem valósul meg, de álmodozni lehet, és ez mégis csak egy lista.
Nem is fontossági sorrendben írom, mert az nem fontos. Ezen az egészen azért gondolkodtam el, mert Dominika leírta a sajátját, és én is elgondolkoztam a sajátomon, majd kedvesen megkért ő elolvasná az enyémet, hát leírom.
Ezek nagyon régóta foglalkoztatnak. Lehetne több is, kevesebb is, most ennyi van.:-)))
1. Eljutni Provence-ba. Ott lenni egy naplementén az olaj fák alatt,beszívni azt az illatot, egy finom vörösborral a kezemben.
2.Látni minden gyermekemet felnőni, és boldognak lenni.
3.Zsoltival közösen egy olyan élményben részesülni ami, mély nyomot hagy mindkettőnkben! (no ez, mondjuk már négyszer megvalósult!:-))))
4.Vonattal messzire menni, pontosabban Erdélybe. Ott tölteni két hetet, és mindent megtapasztalni, megkóstolni, jó társaságban.
5.Magam kedvére kicsit mozogni, úszni, napozni...
6.Utoljára hagytam, amit nagyon szeretnék. Egy szép nyári napon vitorlázni a Balatonon!

Sok, kevés? Ennyi!

10 megjegyzés:

  1. :-)))
    Ó, igen, Erdély! Én is nagyon szeretném egyszer látni!
    A vitorlázás sem rossz! :-))
    Örülök, hogy megírtad, jó ezen néha elgondolkodni! :-)

    VálaszTörlés
  2. Hát ez egy abszolút vállalható és megvalósítható bakancslista. Most csak egyet sajnálok, hogy nem Provance-ban lakom. Akkor vendégül látnálak és teljesülne az álmod. De egy üveg borral az illuzíót elősegítem szívesen! ;-)
    A gyerekek nőnek, ezért a napi mozgás, csak fél óra, ha megvalósítható, már látni fogod őket felnőni. A balatoni vitorlázást nyárra, meg lezsírozzuk. A gyerekeket bevállalom és akkor 2:1-ben élményetek is meglesz Zsoltival. ;-D
    Erdélybe meg majd együtt elutazunk. Csak szerinted lehet ennyi embernek vonatot bérelni a MÁV-tól? :-DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezen jót mosolyogtam!
      Lezsírozzuk!:-D
      Lehetne bérelni, extra nagycsaládos jeggyel!!!!:-)))
      De jó volna...

      Törlés
  3. Jó lista! És nem megvalósíthatatlan.:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Anita! Azért kell egy, két dologhoz még sok, sok pénz!:-)))

      Törlés
  4. Nem látom sehol a tandemugrást.:-)
    Amúgy jó a lista, csak nem értem miért maradt ki az a fránya ugrás, mikor már csak két év... (Vagy annyi sem.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, oda csak akkor mennék ha kilöktök, de előtte úgy vinnétek fel, hogy összekötöztök, számat befogjátok, hogy ne kiabáljak!:-) Nincs ebben a listában semmi ugrás, mert ez egy olyan lista amire VÁGYOM!!!!:-)))))Nem olyan amit utálok!!!;-)

      Törlés