2012. október 28., vasárnap

Juhéjjjjjjjjjj:-)

Juhéjj, óra átállítás!:-) Mert vasárnap van, hatkor keltünk, még Mesi is fél hétkor!!! Majd kis kávézás, gyerekek tegnap óta  a Polár Expesszt nézték volna meg, így reggel ők mesét néztek, én konyhában tettem vettem, Zsolti lekente az új konyha ajtómat a pincében. Fél nyolckor már reggeli, nyolc óra tíz perckor már a kuglóf tésztáját is bekevertem hagy keljen. Pulyka hús pácolva, én meg már kitikkadva.:-)))) És még csak kilenc óra!
Szép téli nap van, szakad az eső, baromi hideg van, Zsolti most pakolja, téliesíti az udvar!
Legyen szép napotok!

4 megjegyzés:

  1. Micsoda dinamikus napkezdés!!! :-))) Hasonló jókat egész napra! Kuglófért majd beugrok... :-o

    VálaszTörlés
  2. Mi is aktívak vagyunk! Én négykor ( most 5kor ) keltem. diót szedtem, fuszereket vágtam és szárítottam, diót törtünk, ebéd már régen kész, süti van tegnapról. Lányommal fürödtünk kamillás hibiszkusos fürdősós vízben, hajat mostunk, társasoztunk. Lehet, hogy még vasalni is fogok ebéd előtt.

    VálaszTörlés
  3. Azért remélem pinetek is kicsit.:-) Milye jó is lehetett a fürdő. Mi is néha kényeztetjük magunkat!;-)

    VálaszTörlés