2012. október 4., csütörtök

mai..

Mai nap, pont megfelelő volt egy kis D-vitamin bevitelre. Vártam a gázszerelőt, karbantartásra, így nem akartam nekifogni semmi nagyobb dolognak, ebéd volt (kivételesen) süti is. Kókuszos sütit sütöttem, nem nagyon volt keletje, na ma is ezt ehetik.:-)))
Így kint ültem a padon, és Csengével játszottam, csúszdáztunk, labdáztunk, bújócskáztunk, és ültem a napon, arcomat sütettem. Milyen régen volt így...
Nem sok minden jut az eszembe, itt sutyorognak a gyerekek mellettem. Nagyon jó hallani, mind a három, a suliról beszélget....Így hallgatom őket.:-)))

8 megjegyzés:

  1. Nem volt keletje a kókuszos sütinek? Nálunk ez ritkán fordul elő. Szép, nyugis napod volt és a hangulatod is jobb, ez nagyon szuper:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Képzeld, nem!:-( Pedig nagyon finom lett. De valahogy most nem jött be. No sebaj, nagyon kevés maradt, mi azért ettük Csengével.:-)))
      Jó nap volt ma, olyan nyugis...

      Törlés
  2. Azt a sütit sütötted meg amit feltettem a blogra?Ha igen, sajnálom, hogy nem ízlett.
    Még holnap és holnapután örülhetünk a napocskának, ki kell használni, vasárnaptól mondják az esőt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Nelli azt a sütit sütöttem,DE ez nem a süti hibája mert isteni volt! Hanem a gyerekeimé, akik nem birják az új ízeket, csak a csokis, csokis....Tehát mint említettem nagyon finom volt a süti, mi jót ettünk belőle.:-)))
      Igen, jön majd az igazi ősz!!!!

      Törlés
  3. Jók az ilyen nyugis napok, én is tudom élvezni! :-)) Felénk is nyugalom van. Hát azt a kókuszosat csak ki kell próbálnom! A válogatós gyerek meg hoppon marad ilyenkor Másnap meg a vasszöget is megennék. Ismerem! ;-DD

    VálaszTörlés
  4. Akkor megnyugodtam, hogy azért ízlett a süti.:-) <3

    VálaszTörlés