2012. október 23., kedd

nyugodt..

Nyugodt reggel, csendes, pihentetős, elgondolkodtató....emlékeztető. Kell is, mert, ha akkor másképp van, most nem itt tartanánk.

Szombaton nagy meglepetésben volt részem. Még kicsit dohogva....magam sem értettem miért, talán kicsit fáradt voltam....Reggeli után, Zsolti unszolására, biciklivel mentünk piacra mi ketten. Én bicajom padláson porosodik, bevallom mindig van kifogás, hogy felpattanjak rá.:-) Így kölcsönkaptam Bence biciklijét. Volt egy, két kihívás, mondtam Zsoltinak, ha kirötyög, annyi neki!:-)))) Nem próbálta meg, volt hogy toltam a bicajt, de a járdán szűk helyen, egyensúlyozva be voltam tojva az biztos.. a patak parton igazán nagy élvezet volt biciklizni. Szép napsütés, őszi színek.
Na, nem ez volt a meglepetés!:-) Hanem, hogy megszólított Márti! :-) Annyira jó volt látni őt, és a szép portékáját is! Irigylem, a kézügyességét, és azt a sok szépséget amit csinál. De kaptam egy gyönyörű karkötőt tőle.:-) Csodaszép!!!
Fel is töltődtem tőle, teljesen másképp láttam a napot utána.
Tegnap családi nap volt. Ezt nem részletezem, túl vagyunk rajta. Finomat ettünk, csak a Mama zserbóját nem vágták fel, pedig úgy megkostóltuk volna...:-)))))Na ez szlogen is lett, és este mindenki kereste a tepsiben, mit is sütöttem, hát semmit!:-)))
Ma bepótolom, csirkecombot vettem ki a mélyhűtőből, még lehet választani mit csinálja belőle, tejfölös csirke pörköltet nokedlivel, vagy sült csirkét, rizibizivel. És rácsos linzert gondoltam, amit megcsurgatok csokival, az majdnem zserbó, nem?:-)))))

14 megjegyzés:

  1. Jó reggelt!Ha hiszed,ha nem,itt Katarban is pont ezen a két ebédvariáción gondolkodom. :)Kíváncsi vagyok,Nálatok mi lesz?:)
    Szép napot!
    Erika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Erika!:-) Sült csirke lett megszavazva, bár én inkább ettem volna tejfölös csirkét.:-))) És nálatok mi volt?:-))))
      Neked is szép napot!

      Törlés
  2. Szia Anikó! De jó, hogy ilyen szép napotok volt! Nyáron, az alföldön mi is rákaptunk a bicajozásra. Úgyhogy, hazajőve, itthon is folytattuk Nagyfiúval ezt a hagyományt. Igaz már nem olyan lelkesen, mint a laposon, de tekertünk. Ahova csak lehetett bicajjal mentünk, mert volt időnk. Mostanában már akkor vásárolok be, amikor ő nincs itthon. De néha azért felpattanunk és azzal megyünk a haverokhoz. Tavasszal ismét nekilendülünk. Akkor már lehet nagyobb túrákat is tenni hármasban.
    A karkötőért " irigyellek", igaz én sosem hordok, de maga a gesztus, az a lényeg. Finom ebédetek lesz! Jó étvágyat hozzá! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, itt is az a baj, hogy nagyon ritkán ülök rá. ÉN! De a többiek, Mesi kivételével nagy bicajosok. Most, hogy elgondolkodtam, Csenge sem egy bicós, motoros. Lehet nálunk a csajok csak a négykerekűt bírják!:-))))
      Finom volt az ebéd és a süti is, köszi!:-)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Mire Te felkeltél, már eldölt a csirke sorsa..:-))))))

      Törlés
  4. hű, most hogy mondod de régen ettem zserbót:) ezentúl, ha ez lesz itthon tuti te fogsz róla eszembe jutni:):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó!!!!:-))))) Én nagyon szeretem a jó szaftos zserbót! De a mai süti is nagyon finom volt!

      Törlés
  5. Anikó, nagyon örülök, hogy találkoztunk!
    Figyeltelek, de bevallom, ha a férjed nem pont az én standom előtt várt volna rád, nem biztos, hogy megismertelek volna. De ugye a véletlenek...:-)
    Hogy hogy nem vágták meg a zserbót? Nem is értem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Véletlenek nincsenek, ugye Márti?:-) Én annyira örültem neked!!!!
      Ja a zserbó??? Nagy vicc, sógorom nagyon szereti, "véletlenül" elfelejtette, hogy berakta a hütőbe.:-)) De nem baj!:-)))

      Törlés
  6. Ne is bánd a zserbót hiszen te finomabbat csinálsz :) Én bánatdíjként felajánlok egy kis almáspalit , okés ? Adok szivesen ! Ja a bringázásra kitérve : nem szokta a tehén a szántást ugye ? Látod nálunk nincs ilyen gond, mindennap biciklizünk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mai süti nagyon finom volt!!! De az almás palacsintát megkostóltam volna..:-)
      Ja a szántás....hát nem!:-D Na jó....úgy könnyű!!!!:-)))

      Törlés
  7. A sült csirkére szavaztam volna én is:)A rácsos linzer is jól hangzik. Örülök, hogy jól telt a hétvégéd:) Nálam most kókuszos palacsinta sült, nagy siker volt, majd nemsokára felteszem:)

    VálaszTörlés
  8. Köszi Erzsi!:-) Nagyon finom lett a rácsos linzer. Most a cseresznye-eper-levendula lekvárral csináltam. Nagyon finom pikáns lett!:-)
    Kókuszos palacsinta? Kíváncsivá tettél!:-)

    VálaszTörlés