2012. október 12., péntek

délig...:-)

Mai nap délig, egy átlagos péntek volt. Ami állt sok játékból, mókából és kacagásból. Majd gyors főzés, és a mosás elintézése. Gondoltam, milyen kis csendes délután lesz, hisz péntek van. De sokkal jobb lett. Hív Nővérem, jönnének kicsit hozzánk. Én megörültem neki, már vagy két hónapja nem láttuk őket Katával. Kata két hónappal fiatalabb Csengénél. Olyan kis aranyosak együtt, ölelkeznek, táncolnak, méregetik egymást. És persze mikor, ha nem most merült le megint a fényképező gép???:-( Jó volt kicsit dumcsizni is nővéremmel.:-)
És megint csak azt vettem észre péntek van...ami nagyon jó, de baromi gyorsan repülnek a napok. Hétvégére semmi nagy dolgot nem tervezünk, kertet kell téliesíteni.

Mai ebéd borsóleves gizgaluskával és túrós tészta. Holnapra is megvan az ebéd ötlet, nálunk nagy kedvenc a rakottkel lesz. És megsütöm Erzsinél látott Kindre tejszeletet. Miből gondolom, hogy nagy sikere lesz???;-)))))

4 megjegyzés:

  1. Úgy örülök hogy örültél nekünk ! :) Nagyon jó kis délután volt, Katám jól ki is fáradt :) Remélem mihamarabb mehetünk majd hozzátok ! Puszi

    VálaszTörlés
  2. A rakott kelt imádjuk, de nincs most kelkáposzta a boltban, van viszont karfiolom, az is finom rakottan. Látod, most el is döntöttem a holnapi menüt:) Remélem ízleni fog a süti, bár nekem nincsenek kétségeim:) Szép hétvégét az egész családnak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Karfiol is nagyon finom rakottan.:-)
      Süti, isteni! Csak a zselatinnak vagyok hadilábon, kicsit csúszkál a süti, de már fel kellett vágnom.:-))))

      Törlés