2012. október 28., vasárnap

Legjobb érzés..:-)

Épp Dominikánál olvastam az előbb, a legjobb érzést, ami most délután hatalmába kerített. Már, már giccses! Igen, ha lehetne és nem unnám meg addig, tele aggatnám az egész lakást, csillagokkal, hópehellyel, mikulással, angyalkával, gyertyával. Bár nálunk sajnos nem ropog a tűz, mivel nincsen kandallónk, de hangulat megvan. Főleg, hogy nemrégen jöttünk haza a sétából. Csenge az összes pocsolyát felfedezte, és én, aki azt hittem vízhatlanul öltöztettem, rájöttem nincs vízhatlan ruha. De élvezte, én meg gyorsan átöltöztettem, a finom meleg lakásban, finom tiszta, száraz ruhába. Majd Mesi forró csokit csinált, és kuglóf is nagyon jól sikerült! Ilyen foszlós kelt kuglófot szerintem még nem is csináltam. Leöntöttem, csokival is, és a tésztája kakaós, és vaniliás lett, amibe Zsolti szerint sok mazsola kell. Hiába mondtam a gyerekeknek, sok a mazsola benne, nem tartóztatta vissza őket az evéstől.:-)))
Zsolti meg Dávid még küzd a kökénybokorral, lekvár főzés lesz!:-))
Minden kényesebb növényt megmenekítettünk, az esetleges fagytól.
Szóval ilyen szép ez a vasárnap....

Ja és a megígért, Mesi álltal készített sütistálam. Szerintem nagyon szép lett! Köszi Mesi! :-) Ő blogja , vagyis blogján megmutatja hogyan készítette.:-)))

19 megjegyzés:

  1. Mesinek gyönyörű a sütistálja!
    Babát én szeretnék, csak/de.............olyan hosszú lenne a válasz, hogy egy megjegyzésbe nem férne bele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Meli!:-)
      Megértelek, de én érzem, lesz még ott gombölyödő pocak és kistestvér!!!:-)

      Törlés
  2. Csodaszép lett a tál, gratulálok Mesinek!
    És igen, valóban olyan jók ezek a nyugalmas, melegséges őszi délutánok, esték... (Bár nálunk a séta a szakadó jeges cucc miatt elmaradt.) De a tűz ropog, gyertyák égnek mindenfelé, illat van, meleg, dió és gesztenye az asztalon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, átadom majd Mesinek.:-)
      Gyertya még veszélyben a kisasszony miatt, de a többi nagyon jó volt!:-) Nyugis estét nektek is.:-)

      Törlés
  3. Nagyon szép lett Mesi sütistála!!!
    Nekünk is hasonló meghitt,családi napunk volt és annyira jól esett!
    Sőt kuglóf is volt ma Nálunk,2x is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éppen nálad jártam.:-) Bár az előző bejegyzést szerettem volna még megnézni, de láttam ám a kuglófot!:-))) Csodaszép napotok volt nektek is!:-)

      Törlés
  4. Ezek szerint egy esős nap is lehet szép:) Fincsi kuglóf, meleg szoba, családdal körülvéve, tökéletes nap. Mesinek gratulálok, csodás lett a sütis tál!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nem lehet most szomorkodni jövő nyárig!:-))
      Átadom Mesinek, a jó kívánságot!

      Törlés
  5. Nagyon szép lett a sütis tál, gratulálok Mesinek. Kuglófért én is sorba álltam volna...
    De azért ezt az angyalkás-csillagos dolgot még ne siettessük annyira.. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is siettessük, csak tudod valamibe kapaszkodni kell!:-))))
      Kuglófot meg nagyon szívesen adtam volna, mert hatalmas lett, és még a reggeli kávmhoz is puha foszlós. Tényleg nem sikerült ilyen jól még.

      Törlés
  6. Remek lett a tál! Puszi Mesinek! Hol lehet ilyen öösszeszerelős üvegtálát szerezni? Nekem nagyon kellene! A kuglof nálunk is nagymeno, főleg Nagyfiunal. :) szép vasárnapotok volt. Mi bolhapiacon voltunk, de semmit nem vettünk.:-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:-) Én karácsony előtt láttam egy nagy áruházban. De ha látok majd, gondolok Rád és megbeszéljük, jó? Nekem is mindig az álmom volt ilyen tál, csak így olyan szép lett, mintha sima üveg lenne.
      Nem vettek semmit a bolhapiacon? Én nem bírtam volna ki!:-D

      Törlés
    2. Nem vettem, mert semmi nem dobogtatta még a szívemet. Lehet a hideg miatt? Nem tudom. Majd legközelebb. A tál miatt még szólj és rendezzük a dolgot! :))

      Törlés
  7. Szia Anikó, elküldöd nekem a receptet? Annyiszor olvastam pár perc alatt a KUGLÓF szót, hogy másra nem is tudok most már gondolni:-)

    VálaszTörlés
  8. Anikó, büszke lehetsz erre a lányra! :-)

    VálaszTörlés
  9. Nahát de szép sütistálat kaptál Mesitől ! Nekem is jól állna az asztalon amibe gyümölcsöt is tennék :) Én nem akarok még hideget :( Én még a medencézésnél leragadtam :) De rákell jönnöm hogy már ilyen hidegek és nyirkosak lesznek a napok !!! Katára ma overált adtam hát nagyon nem tetszett neki !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, ugye...
      Csenge sem bírja ezt az öltözködést.:-(

      Törlés