2012. október 25., csütörtök

Azt hittem...

Tegnap azt hittem, véletlen. Ma már tudom, nem! Megvan a technikája a kimászásnak, majd huncut nézés, kacagás, és fuuuuuuuuuuuuut, hangos kurjongatások közben. Aludni? Minek? Bár este, nem kell kétszer lefektetnem. Úgy elalszik mint a bunda. Fiúk is ilyenek voltak. De ilyen hamar???Új módszert kell kitalálnom, meg Zsolti két napja már említette, ágyikó kell lassan ennek a babának. Kipróbáltam, bújjunk a nagyágyba. Olyan két percig tette is, hogy alszik, majd hangosan kurjongatva menekült..:-) Vicces lenne....ha délután nem lenne kicsivel hisztisebb...Na de majd ez is alakul, mint a mesében.:-)

Ma paprikás krumplit főztem. Lehet vacsira sütök egy két (három, négy) palacsintát!
Elterveztem vasalok, ha alszik a királylány. Aha, most így kell megoldanom. Szép lesz!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése