2012. október 24., szerda

Nem tudom..

Én nem tudom mitől működik ez a  gyerek? Pontosabban Csenge? Fél hétkor kel, jó, este nyolckor alszik legkésőbb, nappal nem alszik, max egy héten kétszer. Ennyi. Meg az én csöndes fél órámnak is.:-) Ma konkrétan kimászott a kiságyból, ami hálós, de rájöttünk a turpisságra, levette a harisnyáját, és az ujjait belemélyesztve a hálóba, kimászott, de semmi puffanás, csak az apró tappancsok dobbanása hallatszott lent. Én mondtam Zsoltinak ha este is megszökik, én beadom a felmondásomat, azonnali hatállyal. (nem is ezt mondtam neki de nem írhatom le mit mondtam, mert akkor antidepreszánst írnának fel:-))
Valahol talált egy fa pisztolyt Csenge, na az igaz, fordítva fogta, de puffogtatott vele..:-))) Majd meg zabálom mostanában, minden nap csinál valami újat!:-)))
Amúgy rájöttem ha négy napos lenne a hétvége, azt sem érezném soknak. Mondom én, aki itthon vagyok. (hahhaha) Mert úgy elrepült, hogy észre sem vettem.
Sok gombát szedtek a fiúk a hétvégén, így ma mentünk a gomba vizsgálóhoz délelőtt. Jó gombák voltak, vettünk még hozzá vargányát. Most szárítjuk. Így nagyon sokféle gomba van már szárítva, meg fagyasztva is. Jöhet a tél, tele a hűtő hallal, és gombával. Lekvár is van pár üveg.:-)

Ma nem találjátok ki...gomba leves lett.,-) Isteni erdei gombából.:-)

4 megjegyzés:

  1. Neked lehet hogy bosszúság, de én olyan jót nevettem ahogy írod hogy kimászott Csenge. Elképzeltem milyen boldogság lehetett a kis arcán ahogy kimászott! Nagyon jó lehet hogy így betudtok szerezni halat és gombát milyen sokat jelenthet ez a háztartásban!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az, boldogság, meg huncutság, mostanában amúgy is provokál mindenkit, egy kis fogócskára!:-)

      Igen nagyon jó is a sok finomság!:-)

      Törlés
  2. Hát a Te lányod sem semmi! Nagyon kreatív kis emberpalánta! A gombáért irigyellek. Mi nem nagyon találunk errefelé. De jó lenne pedig szárítani! Majd küldj a levesből! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még le sem írtam mindet..:-)))
      És nyisd az ablakot, küldöm a levest!:-)))

      Törlés