2012. március 30., péntek

Beteges péntek..

Tudjátok semmi reklámját nem keltem ennek a "sokat igyunk" szlogennek. DE, én ma is nagyon energikus vagyok. És nem is kell figyelmeztetnem a testemet, hogy igyon, hanem már kívánok többet inni. Ha így marad, az csak jó lesz! Jöhet a tavaszi nagytakarítás a lakásban!,-)))

Pedig ma nem jól indult a nap, Dávid majd 40 fokos lázzal kelt.:-( Úgyhogy nyolckor már patikába mentem gyorsan fájdalomcsillapítóért és torok fertőtlenítőért. Majd gyorsan boltba, és irány haza, Zsolti szerelte Mesi ágyát, és meg gyors tejbegrízt csináltam, mert mint régebben írtam, nálunk nagy fájdalom csillapító hatása van!:-D  Közben elkezdtem főzni a milánóit ebédre, majd begyúrtam párhuzamosan a kakaós kalácsot, és a kenyeret. Mikor feltekertem a kalácsot és a kenyeret megformáztam, betettem a sütőbe a  milánóit, míg megsült, kelt a kalács, és a kenyér. Majd be a sütőbe a kalács, utána a kenyér. Nem volt fél tizenkettő, készen voltam, már Csenge is ebédelt volna. Dávid hol jobban van, egy kis alvás és fürdés után, hol rosszabbul. Csak reménykedem, mi nem kapjuk el.

Mesinek kész a szobája, csak sötétítő és a babzsákfotelje hiányzik.. Most meg izgulok érte, iskolai szavalóversenyen van, most van a második forduló, a városi előtt.



ui: És iiiiiiigen, tovább jutott idén is Mesi, bent van a legjobb hat között! Büszke vagyok rá, no!:-)))

11 megjegyzés:

  1. Büszke is lehetsz, gratulálok! Továbbra is jobbulást...

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépen!:-)
    Remélem Dávid is jobban lesz holnapra, már legalább nem lázas.

    VálaszTörlés
  3. Szorgalmas voltál ma is:) Jobbulást kívánok a fiadnak, a lányodhoz gratulálok:) A vizet meg csak igyad tovább:)

    VálaszTörlés
  4. Jobbulást Dávidnak. Mesinek pedig innen is gratulálok. :)

    Neked pedig hajrá tovább, csupa pozitív változáson mész keresztül. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, tényleg pozitív változás, hosszú távú lesz.

      Törlés
  5. Tegnap akartam írni de valamiért nem tudtam!:(
    Jobbulást Dávidnak!

    VálaszTörlés
  6. Szia Anikó!
    Jobbulást Dávidnak, remélem azóta már jobban van.

    Mesi nagyon ügyes. Magától akar menni, vagy a tanárok mondják neki, hogy menjen ezekre a versenyekre? Gratulálok nekii :)

    A szorgalmadat meg csodálom, és irigylem, de persze pozitív irigylés ez ;)

    Szép hétvégét Nektek :)


    Hugi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Hugi!:-)
      Jobban van mára Dávid, csak köhög!
      Mindenkinek az osztályból meg kell tanulnia 1 verset. Majd az osztály dönt a tanító segítségével, majd minden osztályból megy ugye 1, ez évfolyamonként 3, és abból a zsűri, jelen esetben, Kudlik Júlia, egy színész és egy író dönt, aki tovább juttat 6 gyereket a városi szavalóversenyre. Így jutott tovább Mesi.

      Neked is nagyon szép hétvégét!:-)

      Törlés