2012. március 20., kedd

Oltás után!:-(

Hogy örültünk Zsoltival napokban, hogy Csengének semmi baja a 15 hónapos oltás után. Mára, napra pontosan egy hét múlva az oltás után,kijött rajta a láz. Nincs rossz kedve, evett is, csak reggel mikor összebújtunk éreztem a kisbuksiján melegebb a szokásosnál. Kiment játszani de úgy egy fél órája ölbe kéredzkedett, majd kérdésemre, megyünk a babához aludni, erősen bólogatott. Úgyhogy felvittem aludni. Most alszik. Remélem a lázon kívül nem lesz baja.

Hosszú lesz ez a hét, a hétvége meg rövid, és még óraátállítás is lesz. Talán ami vigasztal az a jó idő..:-)
Bedagasztottam a kenyeret már, hamarabb kell bedagasztani, mert nyitva az ajtó, a fűtés nem megy, lassabban kel a kenyér.
És Dávid kedvence lesz ma az ebéd, fogja mondani ha hazaért:-Mi az ebéd? Rakott kelkáposzta.    Nyamiiiiiiiiiiii...:-))))
Galád módon, míg nem jár le a mosógép, beülök a hintaágyba!:-))))

6 megjegyzés:

  1. Szegénykém, mielőbbi gyógyulást kívánok Csengének!
    Imádom a rakott ételeket. Itt tényleg mindig megéhezem, még jó, hogy nem fogyózom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is fogyózz!(bár nekem kellene, de azzal nyugtatom magam, míg Csenge szopizik ráér:-)))

      Törlés
  2. Jobbulást a kicsinek :-)
    Én tegnap este székelykáposztát készítettem. Először életemben, de megállapítottuk, hogy tökéletes lett. Máshogyan csináltam mint ahogy az anyukámtól láttam, inkább ösztönösen. Ma hajnalban meg a paprika tévében az igazi, autentikus változatás főzték és az ugyanúgy készült, mint az enyém. Mára napsütést szeretnék - tegnap orvosokhoz futkároztunk egész nap, hiába volt jó idő. De ma még otthon leszek, gyógyulgatok, sütök és élvezem a napocskát. Szép napot nektek :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Ügyes vagy! Én mostanában cserépedényben sütöm a székelykáposztát, hát olyan finom az is, már nálam is várakozik a káposzta, hogy megcsináljam a héten!:-)
      Jobbulást Neked is! És szép napot!:-)

      Törlés
  3. Szia Anikó!Jobbulást kívánok Csengének, remélem már már jobban van.Hogy szuperál a hintaágy!Rakott kelkáposzta nálam is nyami.A héten tervbe is vettem, nagyon szeretjük.Talán Bazsi nem annyira, de neki kitalálok valami mást majd.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nelli!
      A hintaágy nagyon jó....bár csak lopva van időm beleülni!:-)
      Mindenkinek nem lehet egyszerre a kedvencét főzni!;-)

      Törlés