2012. március 28., szerda

Kedvem....

Rossz kedvem van.

Nincs semmi okom rá, semmi nem történt, megy a nap ahogy szokott, minden rendben, Zsolti is nagyon jól halad a szobával. Csenge is csak mosolyog, dumál, bújik....mégis!:-(
Utálom ezeket a napokat. Kéne egy kis adrenalin, vagy az ellentéte, ellazulás. Egyik sem valószínű hogy meglesz, ilyenkor tisztában vagyok vele, nekem kell kijönnöm a gödörből, mégis várom hogy kihúzzanak.
Azt is tudom ilyenkor szoktam a konyhába szaladni sütni valamit..:-) Az kiűzi belőlem a rosszat, vagy takarítok, de azt +9 kilós csomaggal az oldalamon nem tudom megcsinálni.:-)
Mit csinálnék most legszívesebben?
Nyaralnék, slattyognánk a partra úszógumival, egész nap csak heverésznénk, vagy kirándulnék, fenn a hegyekben lenni, gyönyörű kilátásban gyönyörködni, és jólesően elfáradni, vagy csak úgy ténferegnék..
Van így az ember néha...

4 megjegyzés:

  1. Küldök egy mosolyt :) hátha felderít egy kicsit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Felderít, igen!:-) Mert írtál pár sort! Köszi

      Törlés
  2. Én is így vagyok, nagyon nem jó ez, de sajnos nem tudom, mi húzhatna ki belőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nehéz, de muszáj, mert rányomja másra is a rossz hangulatot! Kívánom, Neked is sikerüljön!:-)

      Törlés