2012. március 17., szombat

Fáradtság..:-)

Olyan fáradt vagyok, de nem az a "semmi" miatti fáradtság, hanem a kinti, benti tevékenység fáradalma.
Megleptem ma magunkat egy hintaággyal. Holnap úgyis Sándorzsoltnak, az én kétnevű férjemnek a névnapja van. És arra gondoltam, meglepem vele, ebben fogunk tudni jókat beszélgetni esténkén, Ő meg pipázni fog tudni ott, remélem pihenve,meg amúgy is szerintem megérdemeljük!:-)
És mert tegnap olyan aranyos homokozott Csenge a játszótéren, így megleptem őt is egy homokozóval és játékkal. Nagyon tetszett neki!:-)  Most már teljes a felszerelés a jóidőre.
A piacon ma vettem medvehagyma palántát, két levendula bokrot, és bár megmarad a rozmaringom, azt is vettem még a kis fűszerkertbe. Két kőtörőfűt is vettem, meg egy süvegfenyőt, Zsoltinak. Alakul a kert is, virágzik nagyon a krókusz is.

Holnapra már nem tervezünk menni sehova, élvezzük a kertet. És pihenünk. Én azért főzök, sütök. Zöldséglevest gondoltam, meg pulykamellből ragut, tésztával. A süti még megálmodás tárgya!;-)

4 megjegyzés:

  1. Nálunk nyoma sincs még a krókusznak sajnos. Ma egyre gondoltunk, mert a régi hintaágyunk már használhatatlan és ma gondoltam arra, hogy lassan ideje lenne egy újat beszerezni.:):) Medvehagymával tele szokott lenni nálunk az erdő, tegnap néztük meg a kisfiammal, még nincs sajnos, pedig már elterveztem, hogy csinálok belőle egy jó kis olajos hagymás öntetet tésztára. Sebaj, egy két hét is már lesz.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a hintaágy nagyon bejött, most tápászkodtam fel belőle. Ott ittam a reggeli kávémat, odasüt a nap most, hmmmmmm. Zsolti pecázik, kíváncsi leszek fog e valamit?
      Nálunk nincs az erdőben medvehagyma. De pár éve rengeteg van a piacon.

      Törlés
  2. Olyan jó, hogy ilyen jó idő volt eddig a hosszú hétvégén, remélem holnap is ilyen marad.
    Mi első nap költözködni segítettünk egyik ismerősünknek, másnap mi is kirándultunk Kozármislenybe, ma betonoztunk a Dóriéknál, holnap pedig szülinapozunk, névnapozunk.
    A tóról, hintaágyról teszel majd képet?Gondolom Csenge jól alszik éjjelente, jól elfárad napközben.Gyerekek élvezték a szünetet?Puszi, szép napot holnapra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nelli, annyira örülök, hogy nektek is nagyon szép napjaitok vannak.
      A tóról nem tudok még jó képet feltenni, mert takarítás alatt, a többiről megpróbálok fényképet feltenni majd!
      Szép napot Neked is!:-)))

      Törlés