2012. december 28., péntek

Hát itt....:-)

Ma bekapcsoltuk a gépet! Eddig kényszerűségből csak tegnap tettük ezt, gázórát diktáltuk be.
Mesi már nagyon vágyott rá, mi nem annyira.
Szép volt a karácsony, jó volt a karácsony. Én idén nem tudtam annyira átélni. De ez az én hibám. Volt már így, meg lesz is így. Voltunk vendégségben, nálunk is voltak. Mind jól sikerült. Ilyenkor még jó, hogy van szilveszter, mert lehet még mire várni, nem lesz hirtelen üres az ember.
 Nagyon szép lett a fa. Kék égő, fehér dísz, mikor sötét van akkor olyan, mintha hó csillanna meg a karácsonyfán, idén jég csapok is lettek rajta, nagy vágyam volt évek óta.:-)
Már tervezem a jövőt. Szeretnék picit változtatni dolgokon. De ezt majd leírom később.
Fáról is teszek fényképet, sőt bónusz képe is lesz hatunkról.:-)))(csak töltsük fel a gépre...)

8 megjegyzés:

  1. De jó,hogy kaptunk hírt rólatok!Nekem is hiányoztál! :) Örülök,hogy jól telt az ünnep. Várom a képeket.

    VálaszTörlés
  2. Üdv újra a blogvilágban! Jó hallani felőletek! :-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Dominika!:-)))
      Nem tudom, hogy fogom behozni a lemaradást!,-)))))

      Törlés
  3. :) Lemaradást behozni? Mindent a maga idejében! Én azt gondolom, hogy ha szép volt az ünnep, akkor az minden blogos-lemaradásért kárpótol:)
    Minden szépet és jót, és akkor hajrá szilveszteri készülődés!

    VálaszTörlés