2012. december 12., szerda

Megérkezett:-)

...hozzám is a posta ma. Alexandrától kaptunk egy szép csomagot, mert az olvasója vagyok. :-)
Szánom, bánom nem tudtam lefényképezni, lemerültek az elemek, és mert a négy csemetém köztük a legnagyobb, izgatott volt nagyon bontsuk már ki. Csenge is nagyon lelkes volt. Hát persze, belejött kérem szépen az ajándék bontogatásba.:-))))) Így éppen vásárlásból hazaérve, nagy bontogatásban voltunk, Csenge egyből a cicás kártyákat szemelte ki. És lelkesen mondta, ciccaaaaaa, cicaaaa.:-) Majd meg ettem őt! Dávid kirakta a hűtőre a csodaszép képeslapot, és megbeszéltük az angyalka a fára kerül majd.:-) Köszönjük szépen nagyon!!!!!


Más! Míg elmentünk fog szabályzásra és vásárolni, kiszellőzött a fejem. Csak nem fogok morcoskodni mindig...élet szép, és én élvezni akarom! PONT! És akkor is szeretem az össze gyerekem, még ha néha elviselhetetlenek is. PONT!:-))))

Ui. Zsoltinak is megvettem a meglepit ma! Pszt!!!!:-))))

5 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Megsúgod a meglepit nekem? ;-)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Majd titkosban megy...:-)))

    VálaszTörlés
  3. Remélem mindenkinek tetszettek. Gondoltam ti már valamelyest nagyok vagytok, valami olyan kéne, aki mindenkit lefoglal egy picit :P Ugye nem lőttem nagyon mellé?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogyis! Lelkesen rakták ki a kirakót a nagyok! Csenge meg a cicás kártának örül nagyon!
      Nagyon szépen köszönjük! Nagyon jóesett, hogy gondoltál Ránk!:-)

      Törlés