2012. december 31., hétfő

Rájöttem...

...., az az én bajom mostanában, hogy görcsösen akarok megfelelni magamnak. Pedig egy párszor már éreztem ezt. És nem tanulok belőle. Eltervezem, és az élet, a körülmények keresztül húzzák számításaimat! Változott a család, én lemaradtam, de görcsösen akartam megváltoztatni a dolgokat, úgy ahogy én szerettem volna. Nem lehet, legalábbis, egyik pillanatról a másikra nem megy. És ha állandóan frusztrált vagyok miatta, csak magammal szúrok ki, mert a többiek is a maguk módján a saját szemszögükből dacolnak. Hisz, nekik most ez a dolguk. Ez egy ördögi kőr!
Be is fejeztem a témát! Megpróbálok lazább lenni, ez kihat majd az egész családra.

Megyek kis begyúrom a pogit, Bence estem megcsinálta a tiramisut, Dávid megcsinálja a kókusz golyót. A malachús bepácolva, a krumpli saláta is kész (és tesztelve van:-), a hal krém is kész a falatkáknak estére.:-) Lehet okunk panaszra? Nem!!!!!:-)

Köszönöm ebben az évben azt a rengeteg lelki támogatást amit kaptam Tőletek! A sok kedves olvasót, a mindig kedves hozzászólást!
Kívánom magunknak, ne legyen rosszabb évünk, mint ami most volt, és azt hogy jövőre is kívánhassam nektek ugyanezt!


Aranyosi Ervin: Boldog új esztendőt...

Eljött hát a szilveszter,
Éjfélt üt az óra.
Legtitkosabb vágyaid
váljanak valóra.
Harangoznak, szól a himnusz
pezsgő a kezedben.
Kívánom, hogy életed
teljen szeretetben.
Egészséged, egyre jobb,
szíved fitten dobban,
mozogj, nevess, s érezd magad
napról-napra jobban!
Váltsd valóra terveidet,
legyen, ahogy kéred,
Kívánok egy sikeresebb,
boldogabb új évet!

24 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jól megfogalmaztad a dolgot. Hogy a család változott, de te még nem idomultál hozzá. Vagyunk így páran. Hogy utólag vesszük ezt észre.
    Anikó, hálás vagyok a blogbarátságodért, a kedves, biztató szavaidért, a jelenlétedért.
    Kívánom, hogy az új év legyen mindhatótok számára az eddigi legjobb!
    Szeretettel: Dominika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira hálás vagyok neked, a múlt évben, annyit tanultam tőled! Egyszer talán személyesen is átadhatom az ölelésemet!:-)
      Addig is itt, én meg ott megteszem virtuálisan!:-)

      Törlés
  2. Anikóm! A változás nagyon nehéz dolog! Nekem kellett pár dologhoz 6 év is, mire elfogadtam. Ezen ne bánkódj, előbb- utóbb alakulnak a dolgok benned is!
    A malacsültre megyünk, a többi finomságot is megkóstoljuk majd! ;-)) Boldog Új Évet kívánok Nektek a jövő évre! :-)) Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Ez az év erről szólt, hogy alakítsunk magunkon, tanuljunk a környezetünk reakcióiból. Látom, nálad is sikerült :)
    Előre is boldog új évet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nektek is nagyon szépet, bár ezt nem is kell kívánnom, úgyis az lesz!:-)

      Törlés
  4. BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK NEKTEK ANIKÓ!

    VálaszTörlés
  5. Boldog új évet neked! Ahogy olvastam a menüt a nyálam is kicsordult! Nagyon jó a munkaszervezés!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az van, szervezni nagyon tudok!:-))))
      Köszönöm! Neked is hasonlókat!

      Törlés
  6. Boldog Új Évet nektek! Tetszett amire rájöttél, lehet, hogy nekem is van hasonló problémám? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nektek is nagyon boldog új évet!:-) Talán hasonló korú gyermekeink vannak?:-D

      Törlés
  7. Anikó, azzal máris előreléptél, hogy felismerted, mi a változás. Biztosan meg fogod oldani, ahogy a többit is sikerült. Ehhez kivánok neked sok erőt, türelmet, sok-sok összenevetést a gyerekekkel, férjeddel!
    Legyen nagyon jó az új évetek!
    Resi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Resi! Remélem minden szavad így fog teljesülni! Hasonlókat kívánok én is neked!

      Törlés
  8. Ti aztán tudtok élni, Anikó! Micsoda menüsor, már az olvasásban híztam, na meg éhes is lettem...Minden jót kívánok az új évben! Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos! De most nem nagyon kívánok semmit!:-)))
      Eszter, én is minden jót kívánok Neked!

      Törlés
  9. BUEK az egész családnak!!! A leírtakból látom, hogy ez az idei a számodra is a magadba nézés és az önismeret éve volt. Holnaptól építkezhetünk mindabból, amit megtanultunk ebben az évben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. B.Ú.É.K nektek is! Legyen nagyon szép évetek! Építkezhetünk, az biztos!:-)

      Törlés
  10. Kedves Anikó. A változás nem egyszerű dolog, és nem is megy hipp-hopp senkinek. Főleg, mert mindenkinek van egy saját üteme, aminél gyorsabban akkor sem megy, ha mindenki más körülötte már rég túl van a maga dolgán.
    Kívánok nektek a következő évre nagyon sok boldog percet, nagyon kevés nehézséget, Mesinek sikeres felvételit, Neked pedig jó lazulást. :) És persze mindehhez erőt, egészséget, szeretetet.

    VálaszTörlés
  11. Boldog, sok önfeledt , mosolygós pillanatot , napotkívánok a következő évekre is!
    A fogyás nem megy pikk-pakk(legalábbis nekem), vallom, hogy fejben dől el minden!
    Túlsúlyos vagyok,de elfogadtam magam, egésznap mozgásban vagyok!
    ÉS!Valamit jól érezhettél meg, júliusban születik a tesó!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez volt nekem ma a nap jóhíre!:-))))
      Éreztem én, és annyira örülök Meli!:-)
      (na jó, csak kicsit(nagyon) vagyok írigy!) Nagyon vigyázz magadra! Most olyan nagyon jó neked!
      Na ha én is babahírekkel jönnék, hasonlóképpen írnék a fogyásról, na de én nem jövök sajnos ezzel már!;-))
      Kívánhatnék szebb évet is neked, és kedves családodnak, ami jön most? Szerintem, nem!:-)))

      Törlés