2012. december 14., péntek

Még...

..nem tértem teljesen magamhoz a tegnapi nap után. azt hittem, felkelek, és minden rendben, mert csak álmodtam az egészet. Semmi konkrétumot nem írhatok, de megdöbbentő, elszomorító dolog történt a tágabb családban. Szégyellem magam miatta, meg elkeseredett is vagyok, tudjátok, olyan érzés, ez mindenhol megtörténhet, de itt velem, soha.:-( Nem is nekem rossz, én egy porszem vagyok csak. Minden esetre nehezen, évekig tartó erőfeszítésem, hogy jobb legyen, hirtelen mint egy vékony porcelán, vagy egy jégtábla ami összetör a súlyunk alatt. Nem, ez az egész nem rólam, rólunk szól. Akiről szól, az olvassa a blogom, közel áll hozzám. Nem írom le ki az, Ő tudja. Nehéz most neki. És csak nehezebb lesz egy ideig. Erős ő, sok mindenen átment már. Hogy tehet e, az egészről? Most nem, de tudja, mikor elkezdte ezt a piramist építeni 22 éve, sok hibát elkövetett. Sajnos visszahozni nem tudja sem ő, sem mi az időt! Pedig néha milyen jó lenne....Kapott még egy esélyt... állandóan fülembe cseng a mondata, -én nem kérek semmit karácsonyra, csak együtt legyünk és nyugalom legyen. Sajnos nem így lesz nekik! Én veled vagyok, mert ismerlek 38 éve, 7 hónapja, és 3 napja.

16 megjegyzés:

  1. Nem tudom mit írjak, mert nem tudom miről van szó, de sok erőt nektek. És legyen szép karácsonyotok bármi is van a háttérben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos többet nem írhatok, de nekünk szép lesz a karácsonyunk azt garantálom!

      Törlés
  2. Engem, ez az idézet nagyon sok-mindenen átsegített már az életben, ezért szeretném megosztani itt is veletek...


    Ami volt, azt nem lehet újrakezdeni, ami elmúlt, nem lehet visszahozni. Ilyesmi csak egyszer fordul elő az életben. De vannak más élmények, amelyek legalább annyit érnek, csak épp mások...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagyon szép idézet, és fejben fogom tartani Mónika!
      Köszönöm!

      Törlés
  3. Én sem tudok mit írni. Csak jelzem, hogy itt vagyok, gondolok rátok.

    VálaszTörlés
  4. Nem tudom mit írhatnék, mert nem tudom, a hátteret, de egy másik idézettel élve, ami nem tör össze, az megerősít :))! Sok erőt, kitartást és összetartást, akárki is legyen az a családodból... Vivi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez ami most megfogott, "összetartás"..az kell most! Köszi Vivi!

      Törlés
  5. Sejtem miről írsz. Megértelek, megéltük. Erőt nektek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy neked is meg kellett élned MJ!
      És köszi az erőt!

      Törlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Én is nagyon szépen köszönöm mindenkinek az együtt érzést !!!

    VálaszTörlés