2012. december 8., szombat

Két évvel ezelőtt...

...még öten voltunk. Nagy pocakkal, de jó volt. Még utolsó nap is.:-) Imádtam Csengével terhes lenni. Nem is híztam sokat, 6 kg-ot, jó nem a pille súlyomra ment ez rá, de ezért nagyon fitt voltam végig. Olyan mámoros érzés volt mikor a pocakomban volt. Többieket is nagyon vártam, de Bencével bálna voltam, két pici gyerekkel. Dávid építkezés közepén jött. Talán Mesi volt még hasonló érzés, de ott meg a sok ismeretlentől való félelmemben, nem voltam teljesen felszabadult.
Szóval két éve, még teljes lázban vártuk Csengét, hogy majd magától elindul felénk, mert már túlhordtam. 4.-re voltam kiírva vele. Úgyhogy teljes várakozás volt...

Most is várakozunk, várjuk a holnapot! Emlékezős nap lesz, mint minden szülinap...Közben járni fog, kezem, szám. Remélem sok, sok fénykép készül majd.:-)
Ma előkészítek amit lehet mindent. Tortát is megsütöm...Tervezett menü: húsleves, pisztrángot sütök, aszalt szilvás csirkemell, és egy kis marhapörkölt, nokedlivel a férfiaknak.:-) Két fajta rizst csinálok, jázmin, és barna rizst. De nem csinálok nagy adagot, csak mindenből legyen.
Süti: torta túrórudi torta lesz. És citromos szelet, bár nálunk hókockának hívjuk. Három lapot sütök, majd megkenem, vaníliás, citromos krémmel, és egy napig állni hagyjuk, így megpuhul.
Pogit anyósom süt. Éhezni nem fogunk, és remélem Csenge is élvezni fogja az Ő napját, hisz róla szól. (már most könnyes a szemem)

Szép hétvégét! Aki szereti a havat, havasat, aki nem, annak hó menteset!:-)

22 megjegyzés:

  1. Isten Éltesse a pici lányodat, és persze Téged is mert ez a nap mindkettőtöké :)A menü biztos finom lesz :)Legyen szép hétvégétek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Andi! Átadom Csengének holnap!:-)
      Igen ez mindkettőnk napja..
      Nektek is szép hétvégét!

      Törlés
  2. Boldogságos születésnapot Csengének! :)Nagyon várom a fényképes beszámolót! Kellemes készülődést,csodás hétvégét kívánok nektek. Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig minden nagyon szép, nagyon jó....És köszi Hajni! Kép lesz sok, remélem.:-)

      Törlés
  3. Jaj ! :) Ez nekem is azt jelenti 2 hónap múlva Katám is 2 éves lesz ! Nagyon boldog szülinapot kívánunk Csengének, remélem örülni fog az ajándékának ! Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos fog neki örülni.:-))) Bizony, Kata baba is lassan két éves!:-)

      Törlés
  4. Boldog születésnapot és kellemes hétvégét mindnyájatoknak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen!:-) Neked is nagyon szép hétvégét!

      Törlés
  5. Boldog szülinapot Csengének!Érezzétek jól magatokat várjuk majd a képeket!
    Szép hétvégét!:)

    VálaszTörlés
  6. Boldog Szülinapot Nektek!

    VálaszTörlés
  7. Isten éltesse az ünnepeltet, jó egészséget kívánok mindnyájótoknak!

    VálaszTörlés
  8. Boldog szülinapot kívánok a kis Csengének, vagy ahogy itt mondják: Gratulerer med dagen:)
    Biztos vagyok benne, hogy szuper volt a buli, ennyi finomsággal meg pláne:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó volt a buli!:-) És a Norvég jókívánságot is köszönöm!:-)))

      Törlés
  9. Isten éltesse Csengét. :)
    Remélem minden olyan volt, ahogy szeretted volna. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan volt! Sokat nem vártam, de azt túlszárnyalta mindenki!:-))))
      És átadom Csengének a jókívánságot!

      Törlés
  10. Aranyos kis Csenge, Isten éltessen nagyon sokáig! :-)

    VálaszTörlés