2012. december 17., hétfő

Megsütöm...

....a bejglit! Hat közepes rúd lett. Gondoltam egy-egy rúd az ofőknek. Mákos, diós.
Szerintetek? Vacsora előtt Zsolti kérdi, melyik a miénk? Mondom, egyik sem, ajándék lesz! Mosolyog, viccelődik. Tényleg nem? Tényleg!!!! Két rúdnak hűlt helye, a másik két rúd, azért úszta meg, mert eldugtam, a másik kettőt meg Mesi már becsomagolta. Süthetek újra, dohoghatnék. Helyette, iszonyú öröm és boldogság, hogy ízlik nekik amit sütök, pedig hatból, három ,kirepedt egy kicsit!:-))))

6 megjegyzés:

  1. De jót mosolyogtam! :-)))) Nálunk is olvad a bonbon. Ma csinálhattam újra. Szerintem holnap megint. Pedig ajándék lenne. Képzeld csináltam levendulásat. Kérdem, milyen? Válasz: Hát...nem lesz a kedvencem. Olyan tisztítószerre emlékeztet. Mondom röhögve: akkor jó, engem meg a levendulás szappanra. :-D
    Közben mégis ízlik.
    Nekem is mindig kireped, de senkit nem zavar, mert olyan finoooooom! :-)) Legyél holnap szorgalmatos! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már el is fáradtam egyszer.:-)
      Próbáld meg diós sütit levendula sziruppal, nem sok kell hozzá, de olyan aromája van...

      Törlés
  2. Sütős napok? Én a lányom hétvégi bulijára sütöttem túrós sajtos pogit, mágnás miskát, csokis banános muffint, csokis mascarpones szeletet és tiramiszut. Most kicsit sütiundorom van :-(

    VálaszTörlés
  3. Hm. nem értem, miért kell a tanároknak sütni? Lehet én vagyok a szívtelen, de az biztos, hogy én nem készítek ajándékot karácsonyra, húsvétra, meg egyáltalán külön a tanároknak. Nem elég, amit a névnapon, meg év végén kapnak? Mostanában olvastam, hogy karácsonyi ajándék készül tanároknak, de kérdem én ez valami új divat? Lemaradtam valamiről? Miért kell készíteni a tanároknak még erre is valamit? De tényleg, mondja már meg valaki, hogy miért hoztuk divatba ezt? Beadjuk az osztálypénzt, meglepjük őket pedagógusnapon, a névnapjukon, év elején, év végén. Minden mi viszünk az iskolába, a szappantól kezdve a wc papírig. Bármi van, márton napi vásár, karácsonyi vásár, farsang mindig a szülők dobják össze a rávalót, sütik a sütiket, gyártják a szendvicset. Hát, biztosan bennem van a hiba, de én tuti nem készítek semmi meglepetést a tanároknak. Anikó! Nehogy a szívedre vedd, ismerlek már:D nem neked szólt a "bírálat" csak elgondolkodtató, hogy mi ez az új szokás, amiből én kihúzom magam.:):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy kiöntötted a szívedet!:-D
      Nálam, nem új a szokás. Nálunk, az oviban kezdődött! Ilyenkor saját készítésű, mézeskaláccsal, lekvárral leptük meg az ovónénit.
      De én sem névnapkor, sem pedagógusnapon, sem évvégén (akkor esetleg, egy száll rózsa a kertből)nem adok semmit! És itt is mindig csak, saját készítésű meglepi van!

      Törlés