2012. december 1., szombat

Mégis....

....van annak előnye, hogy ma elmentek suliba a fiúk, és Mesiék nyílt napra. Meg tudtam tölteni mind a négy adventi naptárat ami olyan jópofa lett. Ja, könnyű annak,akinek kézügyessége nulla, de varrónő az anyósa!:-D Tavaly varrt két nagy babát, egy lányt meg egy fiút, a ruhának 24 kis zsebe volt, abban rejtőzött a meglepi. Idén megtoldotta két nagyon aranyos hóemberrel  anyósom, mondván legyen mindenkinek külön, külön.:-) Na igen...csak győzzem a meglepiket, de aranyosak voltak a gyerekek, nem várnak nagy dolgot bele, van ahol csak pár szem mogyoró van. De megtöltöttem az előbb mindet, ügyelve hogy hatodikára mikulás figura kerüljön, 24.-re meg szép szívecskés karácsonyi csoki dísz. Meg persze egy aranyos mondat mindenkinek, személyre szabottan 24.-re.:-) Majd lefotózom ezeket is a hétvégén, az adventi koszorúval együtt, amit délután csinálunk!
Megyek is főzni, ma rakott kelkáposzta lesz. Nyami...mondják majd a fiúk ha hazajönnek!:-)))

Ja és a szívecskés kosárkában már várják a nevek a kihúzást!
További szép napot!
ui.: a fejfájás pedig, mondjon le!!!!:-@

8 megjegyzés:

  1. Várom a képeket! Én ma lasagnet készítettem. Kész az modernul értelmezett koszorú, na meg az ajtódísz is :-)
    Ha leírod nekem a mailcímedet, küldök képeket (superwomanatwork@hotmail.sk )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Küldöm majd az emailt! De Mesinek van fb, majd megleslek.:-)))

      Törlés
    2. Anikó, ha megjelölitek a Facebookos Superwomanatwork profilomat, akkor majd megjelöllek titeket privátként is, - úgy többet láthatsz belőlünk :-)

      Törlés
    3. Jó, majd mindenképp megjelölünk!:-)

      Törlés
  2. Nagyon kíváncsian várom én is fotókat! Szeretem a kelkáposztafőzeléket, jó régen főztem.Szép hétvégét nektek is!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon várom a fotókat! Én is készítem az enyémről. Mondjon le a kimerültség is!!! Ma még dolgozni sem tudtam elmenni, Életem Párja egyedül ment el.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem kipihened magad!!
      És várom a fotókat én is.:-)

      Törlés