2012. november 30., péntek

Jön...

...a hideg! Nem bánom. Tegnap délben sors társaimra(migrénes) gondoltam a melegben, hej csodás is a napsütés, így november végén (mi, máris vége van???:-O), és közben szomorúan néztem a rózsát, mert éppen erősen bimbóban van, meg a verbéna is csodásan virágzott, még egy bogár is virágról, virágra szállt, szippantson bele egyet még a nedűbe. De meddig? Máig! Már este éreztük a széllel jött a hideg is. De ennek most van itt az  ideje. Így mégis más hangolódni az ünnepre. Mondom hangolódni...ja, tényleg.

Tegnap megsütöttem  Krisztitől EZT , isteni lett, persze ma már csak pár rúd fahéjas van, mert a csokis, hipp- hopp elfogyott!:-)
És azt elfelejtettem írni, micsoda szép dolgot csinált nekem Zsolti, de a hétvégén, az első adag mézeskaláccsal kipróbálom, rászánom a fényképezésre magam, és megmutatom.:-)

Mai ebéd, pulyka combot sütök fokhagymásan, és vagy hagymás krumpli lesz mellé, vagy rizs.

15 megjegyzés:

  1. Látom te is korán keltél :) Biztos finom lehetett, küldhetnél ide is egy adagot. Akár a maradékból is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, én mindig korán kelek..:-) De nem csak mióta a gyerekek vannak, előtte is. Most meg suli...meg amúgy is.:-)
      Nyisd az ablakot, küldöm fénypostával, de már csak fahéjas van!;-)

      Törlés
  2. Ebédre érkezem! :-)))
    Kíváncsi vagyok, mit készített neked a férjed...
    A hideg nálunk az éjszakai fejfájásommal meg is érkezett. Mondom én, hogy öregszem, ez volt az idei második éjszakai fejfájásom, eddig nem fájt sose...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyere szeretettel várlak!:-))))
      Remélem már nem fáj a fejed, én a meleget nem bírom!

      Hétvégén megmutatom mit készített Zsolti!:-)

      Törlés
  3. Mondom Életem Párjának tegnap este, jön a hó. Igaz, hogy esett már a magasabban fekvő vidékeken, mi is láttuk Nagyfiúval, hogy feljebb már havas a tisztás. Kérdi mér? Mondom, mert fájnak a combjaim, a műtött bokám. Ma reggelre leszállt a hóhatár 300 m alá nálunk. Szép volt és vele együtt a csontfájásom is elmúlt. Neked is kívánok fejfájásmentes téli időt!!!
    Megyek befejezem a világítás kipakolását. Délután koszorú készítés! :-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Esett nálatok a hó? De jó lehetett!:-)Mi holnap csináljuk az adventi koszorút.:-)

      Törlés
  4. A képeknek előre örülök! Megsúgom, én ma hajnalban süthető gyurmából készítettem karácsonyfa díszeket :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És nem látjuk!:-( Rámegyek a fb-ra. De szeretném ha blogolnál továbbra is!

      Törlés
    2. Le kell győznöm a technikát és akkor tudom folytatni.

      Törlés
  5. Anikó, küldök nektek kis havat és picit a -8 fokból, csak, hogy hangolódj az ünnepekre:)Nálam holnap mézes projekt kezdődik, remélem rá bírom magam venni a terveim szerint:)Nektek is szép adventi készülődést és szép hétvégét:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erzsi, de hiányoztál!:-)
      Köszönöm a havat, a mínuszt nem annyira..:-)
      És gondolok Rád majd mézeskalács sütés közben!:-)))

      Törlés
  6. Én már a nyarat várom. Utálhattok érte, de ide nekem a kánikulát. Negyedannyi bajom nem volt, mint nyirkos-hűvös időben. Le sem írom...
    Nálunk még csak nagyon gondolatban megy a hangolódás, mézes sütést tervezni sem tervezek még.. nem is tudom, nekiállok e.
    Kíváncsi vagyok, milyen szépséggel lepett meg a férjed. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért utálnálak?:-) Én sem a nyirkos szmötyis időt várom, hanem az egyenletes hideget, az a ropogósat, havasat! Én szeretem a négy évszakot, csak az átmenetek viselnek meg!
      Megmutatom majd mit csinált.:-)

      Törlés
  7. Szia Anikó!Olvaslak mindig, de ritkán van időm írni is.A blogomat is elhanyagolom. :-( Van egy tippem mit készített Neked Zsolti!Csak nem keksz mintázót? :-)Itt ma viszonylag jó idő volt, de mondják nagyon a havat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nelli! Ez nem ér...lelőtted a poént!:-))))
      A blogod nagyon hiányzik, de gondolom nagyon el vagy foglalva. Jól vannak Dóriék?

      Törlés