2012. november 14., szerda

Persze...

....mára megnyugodtam, szeretem a gyerekeimet, és levettem a katapult gombról a kezem. :-) Olyannyira, hogy kedvet kaptam játszani is Évánál, tegyétek ti is ezt, kedves gesztus..itt
Amúgy dübörög a Csík...és Csenge is jót mulat rajta, nemsokára megyek főzni, paradicsom leves lesz, és palacsinta, estére kitalálok valamit még, úgyis megyek vásárolni.
Kicsit telítve lettünk tegnap Zsoltival. A gyerekek jegyei, majd a gázosok szívatása ( ó, remélem mi nem leszünk áldozatok..:-(, este szülői, elgondolkodni, mi lenne jó Mesinek továbbiakban, sok, sok információ... Meg is beszéltük Zsoltival, milyen jók is az unalmas napok...jók bizony!:-)
De azért ezek mind, mind megoldható problémák....és oldjuk őket rendületlenül, hejjjjj (bocs, közben vinnyogom Csíkkal a nótát!!!:-)))))))

6 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy mára kitisztultak a dolgok! :-) Így szokott ez lenni.
    Nálunk tegnap volt paradicsomleves, maradt mára is. Szeretjük. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen nálunk is kedvenc, betűtésztával, bár most csak grízgaluska járt mellé.:-)
      Letisztult mára,de sajnos ezeket a dolgokat még nem temethetjük.

      Törlés
  2. Fenébe az optimizmusoddal! Annyira szerettem volna még má is keseregni Veled! ;-D Öörülök, hogy má már minden rózsásabban néz ki! Mondtam, mi ndig csak a mai napot kell túlélni! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-D Gyere keseregjünk..:-) Á, a csudát, inkább legyen jó napunk ma is!:-)

      Törlés
  3. Hát én is jól meglettem volna egy unalmas nappal. Remélem a gázosokkal nem lesz gáz, tényleg. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olvastam!:-(

      Jaj, ne is említsd a gázosokat, december 3.-ig, nem hiszem, hogy nyugodtan alszunk Zsoltival, nem kisebb a tét mint 540.000ft, igen, jól olvasod. Mi tudjuk, hogy nem csináltunk semmit, de több ezren vannak akik ugyanígy hiszik és most fáznak, és ennyi tartozásuk van.:-(((( Muszáj hinnem még az emberekben, mert az nem lehet, hogy amit nem csináltál bűnhödj! Az nem lehet....

      Törlés