2012. november 16., péntek

Tegnap...

...mikor kavargattam az ebédet, és hátra pillantottam,  a nappaliba ment befelé Csenge olyan bohókásan. És akkor egy pillanatra nem azon járt az agyam, mit kell még megcsinálni, hanem elmerengtem. Milyen jó most nekem, ezzel a kis mazsolával itthon.:-) És hátra nézett Csenge, látta őt nézem, megfordult és odaszalad hozzám. Én átöleltem, és kicsordult a könnyem. Ez is az anyaság! Vagy mikor rebeg az én szívem is, mert azt mondta egy fiú a nagy lányomra, hogy szereti. És ez olyan jó, mert ettől száll Mesi, és akkor én is..:-)Mert ez a fiú nem a mai trendi kamasz...együtt értek erre meg Mesivel. És tudom, törékeny dolog ez..bízom benne, szép lesz! Ez is az anyaság!
Kezdenek a fiúk is kamaszodni...hajajaj...köthetem fel a gatyámat. Na, ez is az anyaság!:-)
Szeretem őket, nagyon!

7 megjegyzés:

  1. Ez az igazi anyai öröm, mikor látja az ember hogy boldog a gyereke. Kívánok még nagyon sok ilyen kellemes érzést! Tudom vannak néha másmilyen problémák is de ezekért az érzéseket érdemes élni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És a rosszat meg, túl kell élni...:-)
      Köszi Éva!:-)

      Törlés
  2. Már nem is olyan titkos ez a szerelem ! :) Valamikor elkel kezdeni , előbb-utóbb kirepülnek a szárnyaink közül ! De mi nekünk jó mert sokáig nem leszünk egyedül mert itt vannak a palánták :) Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kirepülés az még messze van. Még csak szárnycsapkodások vannak..:-)
      Nem titkos, nagyon aranyosak...remélem így lesz sokáig. De tudod még törékeny dolog.:-)

      Törlés
  3. Ez az anyaság!!! Hogy itt csúszik térden a legjobb nadrágjainak egyikében, mert vasutat "építünk". Azaz ő tervez, kivitelez, épít, én még csak hallgatom. Támasza vagyok ebben a nagy feladatban is. Mert nem tudom úgysem jó helyre tenni a sínt, nem kell együtt építeni, csak a közelség kell. Ez az ANYASÁG! :) Éljenek az anyák! És az Apák!

    VálaszTörlés