2012. november 8., csütörtök

Szóljon...

...már valaki az időnek, hogy gyenge, még egyszer írom, GYENGE melegfronti hatás van. Kocsi hőmérőn 15,5 fok, én téli gumit cseréltetek, és az üres benzinkútnál tankolok, pedig meglepődtem milyen olcsó a benzin ára (meddig???) És a melegfronti hatás mit hozott nálam? Igen, migrént, de ennyi amit említek róla.!:-(
Tegnapi sok sok hozzászólás nagyon jólesett! Köszönöm mindenkinek, jó volt kicsit kalandozni, álmodozni. :-)

Mesivel ma fogszabályzáson voltunk ismételten, Tegnap a gumit rakták fel újra, ma reggel az alsó fogszabályzót. Nagyon elkenődött, nem raktak rá színt, így egy nagy vas darab van a szájában. Én imádom, szeretem így is! Erre mondta Mesi, jó, jó...de Te az anyukám vagy. Majdnem sírt. Persze megértem, dúl a kamaszkor, a szerelem, a barátság. És hiába mondtam neki, hogy ha valaki a fogszabályzód után ítél meg, akkor az nem érdemli meg a barátságod! Ezt is megszokja majd,mint a felsőt, mondtam neki úgy álljon hozzá, hogy most már fent van, és várja majd, hogy levegyék. Nem úgy van, hogy még csak most várja, hogy feltegyék, majd le.

Csenge nagyon rosszul aludt éjjel. Szinte csak hajnalban aludt el, szerintetek aludt délután??? Nem!!!
Nagyon remélem jobb éjszakánk lesz.
Olyan jó illat van most (is):-) ,sül a sütőben a székely káposzta. Mióta megvettem azt az agyagedényt, ebben sütöm a káposztát. Egy réteg káposzta, rá a kockázott hús, szalonna, egy marék rizs, piros paprika, kicsi majoránna. Még egy réteg káposzta, hús, szalonna, rizs, piros paprika. És a tetejét káposztával fedem. Rászórok pirosparikát, felöntöm vízzel, hogy ellepje. A szalonnából és a húsból kijön annyi zsiradék, hogy elég legyen. Be a sütőbe, 3-4 óra sütés után, tökéletes. Két kiló káposztából van, és egy kiló húsból most, elég lesz két, három napra..
Ma Mesi kedvéért brokkolikrémleves lett, és Dávid kérésére hortobágyi palacsinta.:-)

9 megjegyzés:

  1. Migrén van nálam is. De ma olyan erősen jött reggel, hogy be kellett vennem az erős gyógszeremet, ami kiütött szokás szerint. Nyomás a tarkoban, bedagad a torok, szédülés, majd tompaság, végül álmosság. Egy órán át beszélni sem tudtam. Most már jobb:-(
    Anikó, te olyan jókat főzöl! A káposztába gyers rizst teszel egyébbként?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ma téged is leterített a migrén!:-( Engem is nagyon...
      Hogy tudsz így dolgozni, én csak vegetálok, bár ahogy a napom végig gondolom elég sok volt!
      Nyersen rakom bele a rizst, megfő az ennyi idő alatt. Előbb nem bírtam ki és vettem ki egy tálkával, hú de finom volt!!!!:-))) Nyugodt éjszakát neked!

      Törlés
    2. Vezetni nem szabad ilyenkor, ez fontos. Az irodában besötétítek, telefon lehallkítva, aztán próbálom túlélni. Mondjuk számolni nehéz ilyenkor, tárgyalni meg lehetetlen.

      Törlés
  2. Hát nem akartam agyagedényt venni, sem öntöttvasat. De míg ez utóbbi Életem Párjának kívánsága, az előbbire Tőled kaptam kedvet. A pitéstál is nagyon nagy kedvenc, de egy ilyen fedeles sütőtál biztosan a tál párja lenne. ;-) Majd Zsuzsinak mondom, hogy készítsen egyet. :-))
    Remélem elmúlt a fejfájásod is már és Mesi sem szomorkodik. Vannak fiúk, akik kimondottan szexisnek tartják a fogszabályzós lányokat! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most kezd múlni, de két migrénes pezsgótabletát kellett ma innom hozzá.:-(

      Mesi nem szomorkodik már! (pszt...most beszélgetett egyik fiú osztálytársával msn-en.:-)))))

      Agyagedényt legyen neked is! Isteni finom benne a káposzta.:-)

      Törlés
  3. Ide is elért a front. Érzem is a fejemben :S

    VálaszTörlés
  4. Nekem is fájt a fejem a héten és hányingerem volt, már jobb. A római tálat én is nagyon szeretem, de székely káposztát még nem csináltam benne, de így legalább már tudom, hogy mit főzök vasárnap :)
    fogszabályzó, inkább az szomorkodjon, akinek nincs és rondán állnak a fogai- én ezt szoktam mondani Viónak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld ki, kíváncsi vagyok ízlik e nektek is így?:-)
      Én is mindenfélét mondok ilyenkor, de Mesi frappáns válasza;- Jó, jó, de Te az anyukám vagy....:-)))

      Törlés