2012. november 3., szombat

pillanat..

Tegnap ahogy sétáltunk Zsoltival, egyik kedvenc házam mellett mentünk el...írhatnám, kik laknak benne, de ez lényegtelen. Maga a ház már nekem melegséget tükröz! És tegnap, még  éppen szürkületben, égtek a lámpák bent a házban. Nem lehetett belátni, csak az égők világítottak. Csendesen, melegen. És elmerengtem, csak kb. egy percre, de jó ez a meleg fény, olyan hangulatos csendes. Biztos Ti is éreztétek már ezt az érzést. Én főleg karácsonykor szoktam érezni,mikor látom a karácsonyi égőket, meg mikor a füstöt nézem a kéményből ahogy száll.. Csak egy pillanat....de úgy feltöltött.:-)
 

6 megjegyzés:

  1. Igen, gyerekkoromban mindig néztük karácsonykor a lakásokban villódzó fényeket, és nagyon élveztük. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem csak gyerekkoromban názem, most is elbűvöl.:-)

      Törlés
  2. Anikó, nekem ezen a héten szintén volt egy pillanatom. Elég feldúltan vezettem, nem volt jó kedvem és akkor jobbra tekintve, gyönyörű fényárban megláttam 8 őzikét szaladni. Hihetetlen szép pillanat volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De szép lehetett!:-) kelennek ezek a pillanatok..

      Törlés
  3. Nekem két pillanat adott ilyen örömet. Érzem a kémények illatát, hogy nem csak az olaj ég, hanem a szén és a fa. (Nálunk még nem, de rajta vagyunk a sparherden:-)) A másik, hogy a szomszédék már kitették a karácsonyi világítást a sövényre (minden évben még a hó előtt elkészítik) és néha bekapcsolják pár percre. Ez hozza közelebb az ünnepet. Meg az időjárás és a séta a hűvös időben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is kezd határozottan ünnepi hangulatom lenni...ilyen korán még sosem volt!

      Törlés