2012. november 22., csütörtök

Tegnapi...

...nap után, sokkal nyugodtabb hangvételben folytatom. Bár nekem sokat adott ez az írás. Ez vagyok ÉN!
Ma Mesivel szaladtunk el  vásárolni. Megvolt a célja, Mesi be akart vásárolni a Hobby boltba, karácsonyra mindenkinek kézzel készült ajándékot csinál. Jó volt nézelődni, kicsit én is vásároltam, mint például lufi a Csenge szülinapjára, meg torta alátétet, meg meglepit is. Na azután prózaibb heti nagy bevásárlást is elintéztük.
A Hobby boltba annyi anyukával összefutottam, meg Mesi osztály főnökével is.:-) Mindenki lázasan készül. Mi is megvettük az adventi koszorú alapot, és a gyertyákat is.
És bár állandóan mondom magamnak, hurrá karácsony, de néha még azt várom, hogy holnap megint vajon lesz olyan idő, hogy medencézzünk?:-)) Délután keresem az órát, mennyi lehet vajon az idő, hogy így sötétedik? Olyan 6-7 óra? Á, még éppen csak négy óra...és még nem kifele jövünk belőle, hanem megyünk befelé. De persze ez nem baj, most ez van, és kimentem ma Tégla kutyushoz, és másképpen simogattam.És megnéztem a felhőt is bár nagyon egybefüggő és szürke volt, és szippantottam egy nagyot  a ködös időben...és éreztem a füstöt is (kár hogy nem fa, hanem égett műanyag szag volt!)

Viszont vettem kocsonya húst, és ebben a szezonban először csinálok pár tányér kocsonyát, Zsolti örömére.:-)))

12 megjegyzés:

  1. Ez az illat, tudom, milyen, minden este kimegyek jó mélyet szippantani... szerelmes vagyok az őszi ködös estékbe :) Volt időnk ismerkedni pár éve.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Ezt is ritkán hallja az ember, valaki szereti a ködös estéket. Különben tényleg van benne valami megfoghatatlan...

      Törlés
  2. Nekem is hiányzik a természet közelebbsége. Mi hétvégén, ha csak tehetjük, megyünk. Nem tudunk messzire, de a környékünket igyekszünk megismerni. A természet engem mindig lenyűgöz. És most, hogy itthon vagyok, valóban sokkal inkább élvezni tudom. Tavasszal ezer fotót készítettem minden virágról, néztem, mennyit formálódott minden mindössze pár nap alatt, hasaltam fűben, térdeltem sárban. Most meg a darvak. Reggel oltári hangzavarral vonultak a házunk felett, azonnal vettem a kabátomat, és úgy, pizsamástól, dideregve kémleltem az eget, figyeltem, hogy bomlik fel két külön csapat, válik ki közülük egy új vezér, és egyesülnek mindannyian egy hosszú, vékony V-vé.
    Jó ez így. Ha dolgoznék, minderre sem időm, sem energiám nem lenne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó ez így bizony!:-))))
      Nekem még a fizikai munka is hiányzik a természetben.
      Darvak csudaszépek lehettek!:-)

      Törlés
  3. Szippantottam ma én is rőzseillatot. Utána meg olyan szagom lett, mire kisültek a kenyerek, mint a putriban. Röhögtünk is itthon rajta. :-)) De nem baj, mert ez már annak a része, amit el akarok/ akarunk érni. És milyen érdekes, ismét azonosság, én is megvettem a koszorúra a gyertyát. Jó nagyokat, had égjenek minden este! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, ez a füstszag is más..:-))))
      Kíváncsi leszek a koszorútokra.:-)

      Törlés
  4. A füstszagot nagyon szeretem én is(persze ha fa), mindig visszarepít egy kicsit az időben. Lehet vagy százötven évvel korábban kellett volna születnem!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, itt azért tüzelnek mindennel.:-(
      Lehet nekem is akkor kellett volna születnem, dehát itt vagyunk, Erika!:-)

      Törlés
  5. Képzeld, tegnap én is voltam hobbiboltban! Nagyon szeretem:-)
    Ki viszont nem jutottam, mert kb fél hatra értem haza és mondanom sem kell, elég sötét volt már akkor egy ideje. De azért kreatívkodtunk egy kicsit még este.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na tessék, én is szeretek ott vásárolni. Bár azt láttam csomó mindent tudunk mi is itthon beszerezni, egy séta alkalmával.

      Törlés
  6. Jó reggelt!:)Az ilyen írások után már én is alig várom,hogy otthon legyünk!A téli szagok,a hideg....Már itt is beköszöntött az ősz,de még mindig 25 fok van.Ja,és a kocsonyát már én is megrendeltem Anyukámtól!!! :)))
    Szép napot Nektek,mi is nemsoká indulunk egy sivatagi kirándulásra! :)
    Erika Katarból

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó reggelt Erika!:-)
      De izgalmas!!!! Sivatagi kirándulás...most belegondoltam, az a meleg. De látod mennyit változtam, nem is irigykedem, jó ez a ködös szürke idő!;-)
      Nagyon szép napot, Neked is!:-)

      Törlés